Tuesday, November 22, 2016

Virus Zika, Benarkah Tiada Penawarnya?

Orang cakap sekarang ni tengah musim macam-macam penyakit. Risau kan. Dengan virus Zika nya. Tau kan zika takde ubat setakat ni. So apa perlu kita buat? Takkan nak tunggu dan lihat je kan.



Selain langkah pencegahan lain seperti pakai krim anti nyamuk macam Herbal blend, elakkan dari pergi ke kawasan yang dijangkiti virus ini, pakai kelambu dan bersihkan kawasan perumahan;
Apa yang kita kena buat adalah tingkatkan imuniti badan. Jangan tunggu masa dah kena virus ni je baru nak ambil vitamin C. Masa sekarang ni pun dah kena konsisten ambik Vitamin C. Satu kajian kes mendapati pengambilan vitamin C dengan dos yang tinggi dapat membantu dalam merawat pesakit Zika. 




Vitamin C bersifat antioksida yang efficient yang juga memainkan peranan sebagai antivirus.

Ada orang cakap takpelah makan je buah oren, boleh! tapi pastikah buah oren yang sampai ke tangan kita masih tinggi kandungan vitamin C nya?
Ala beli je vitamin C kat farmasi, hmm terpulang tapi pastikan ia bukan vitamin sintetik.

Saya memilih vitamin C yang semulajadi yang sustained released iaitu pelepasan berperingkat. Vitamin C Shaklee ini usianya tua setahun dari usia saya😄



 
Harga Runcit Sebotol Vitamin C Sustained Released : RM98.05 (180biji sebotol-Tahan 6bulan)

Untuk maklumat lanjut, konsultasi dan harga istimewa boleh hubungi
Tinie Badri 012-2812952

PENGEDAR SAH SHAKLEE PERAK 
PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI 
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG MALIM 
PENGEDAR SAH SHAKLEE BEHRANG 2020 
PENGEDAR SAH SHAKLEE SLIM RIVER 
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJUNG 
PENGEDAR SAH SHAKLEE LUMUT 
PENGEDAR SAH SHAKLEE LEKIR 
PENGEDAR SAH SHAKLEE SITIAWAN 
PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH 
PENGEDAR SAH SHAKLEE AYER TAWAR 
PENGEDAR SAH SHAKLEE KAYAN 
PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK INTAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.