Wednesday, November 23, 2016

IBU MANA TAK SUSAH HATI BILA ANAK SEMBELIT TERUK SAMPAI DEMAM DAN BADAN SUSUT

 Saya dulu pun selalu google kat internet cari tips bagaimana atasi anak yang selalu sembelit. Ye sebab saya sendiri pun pernah alami perkara yang sama. Sampailah saya sendiri jumpa penawar sembelit untuk anak-anak dan sekarang saya selalu share dengan kawan-kawan dan customer.


Dan alhamdulillah dah ramai yang dapat kesan yang baik . Saya kongsikan salah satu dari testimoni yang saya dapat.

 "Anak selalu sangat sembelit. sampai demam teruk badan pun susut je"







Ibu mana tak susah hati bila buah hati pengarang jantung tak sihat kan. Ni di antara banyak cerita pengalaman saya bersama ibu-ibu yang anak mereka mengalami masalah sembelit teruk sehingga demam, berat badan pun menurun, selera makan pun takde.

Saya sangat gembira bila dapat feedback, anakdah makin sihat. Seronok sangat ibu bila anak makin sihat dan cergas.

Ikhtiarlah wahai ibu. Berikan yang terbaik untuk si manja anda.

InsyaAllah mealshakes sangat sangat membantu untuk mengurangkan masalah sembelit. Minuman lengkap penuh nutrisi ini bukan saja melegakan sembelit tetapi juga menaikkan selera makan anak.

Boleh diambil dari usia anak 1tahun lagi








Nak mealshakes? Anda boleh klik link ni untuk pembelian terus


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5c6ccef01fc04bcec1297ec5a752c9ad



ATAU Hubungi saya untuk konsultasi dan harga istimewa
Tinie Badri
012-2812952



PENGEDAR SAH SHAKLEE PERAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG MALIM
PENGEDAR SAH SHAKLEE BEHRANG 2020
PENGEDAR SAH SHAKLEE SLIM RIVER
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJUNG
PENGEDAR SAH SHAKLEE LUMUT
PENGEDAR SAH SHAKLEE LEKIR
PENGEDAR SAH SHAKLEE SITIAWAN 
PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH 
PENGEDAR SAH SHAKLEE AYER TAWAR 
PENGEDAR SAH SHAKLEE KAYAN 
PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK INTAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...