Wednesday, August 3, 2016

APA JADI BILA KURANG KALSIUM

Apa jadi bila kurang kalsium? Banyak sebenarnya masalah bila kurang kalsium.
Kurang kalsium

Kalau dulu kita tengok cerita kat tv, sebelum tidur minum susu. Tapi hakikatnya berapa orang sangat minum susu kan. Samada tak suka dengan rasanya atau malas.

Kalau dulu kita biasa dengan dialog ni
 "dah tua ni ha, tu yang lutut pun dah tak kuat. Sakit lutut."
Tapi sekarang muda-muda dah sakit lutut kan.

Oke sempena promosi Ostematrix beli 6 percuma 1, saya nak kongsikan beberapa kesan kekurangan kalsium dan saya kongsikan sekali testimoni bagaimana Ostematrix pil yang bukan sekadar kalsium biasa ini mampu menangani masalah tersebut.

1. SAKIT TUMIT
Ramai wanita terutama selepas bersalin mengLami masalah ini. Bangun tidur nak menapak pun sakit sangat rasa tumit kaki. Ibu muda ini juga mengalami masalah yang sama. 
Sakit tumit shaklee

2. BADAN LENGUH/KAKI KEJANG(CRAMP) 
Bila hamil keperluan kalsium kita lebih meningkat. Bila kalsium kurang, mulalah mengalami masalah kaki kejang. Macam Puan ni, customer saya di Manjung. kesian  sedang sarat hamil anak pertama, tengah malam hubungi saya mencari stok ostematrix. Alhamdulillah seronok bila tau beliau dah tak kejang kaki lagi di tengah malam

Kaki kejang shaklee


Kaki kejang shaklee

3. MIGRAIN, SAKIT KEPALA, STRESS
Kombinasi bersama Ostematrix+ Bcomplex sangat membantu untuk mereka yang mengalami masalah ini. 
Ostematrix bukan sekadar kalsium kerana mengandungi vitamin D dan Magnesium. Magnesium membantu mengelakkan pembuluh darah yang kejang, salah satu punca yang dipercayai penyebab migrain.
Migrain ostematrix

4. SAKIT PINGGANG
Pengambilan kalsium yang rendah merupakan antara faktor risiko utama yang menyumbang kepada berlakunya penyakit osteoporosis yang bermaksud ‘tulang poros’.
Sakit pinggang shaklee


5. Buasir. 
Ostematrix membantu sangat kerana magnesium di dalamnya dapat memperbaiki keadaan tekanan serta merehatkan otot dan saraf.

Rawatan buasir murah


Jadi jika anda mengalami masalah akibat kekurang kalsium seperti di atas, saya yakin Ostematrix sangat membantu. Anda boleh hubungi saya untuk mengetahui kombinasi terbaik untuk masalah anda.

Tinie Badri





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.