Thursday, July 21, 2016

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee & Bagaimana Pembelian Shaklee SecaraOnline Membantu Bisnes Saya Berkembang


Assalamualaikum
Oke hari ni nak share dengan semua tentang kelebihan menjadi ahli Shaklee. Aha biasa la kan orang mesti nak tau apa istimewanya jadi ahli. 


Kalau sama je dari tak jadi ahli tak best la kan. Oke akak bagi dalam bentuk point ye.

1) Dapat membeli barangan Shaklee dengan potongan harga antara 15-25% dari harga runcit. Banyak korang.
Contoh la eh harga runcit satu produk tu RM475. Harga ahli  = 402.80. Beza RM72.20
Untung tak??

2) Dapat membeli pada harga lebih murah bila adanya promosi setiap bulan. Biasanya Shaklee akan bagi promosi untuk produk tertentu setiap bulan. Macam bulan ni ada promosi Vivix beli 6 percuma 1, atau beli 2 less 5%. Perghh Beli 6botol dapat free sebotol. Dekat RM500 tu penjimatan. Hanya untuk ahli promosi-promosi best ni. Untung sangat kan.

3) Sekiranya pembelian mencapai had uv(point) minima sekurangnya 150uv dalam bulan yang sama iaitu pembelian bernilai lebih kurang RM650, anda layak menerima bonus cash back. Lagi banyak uv, lagi banyak bonus walaupun hanya untuk makan sendiri. Lagi luas network lagi banyak bonus. Wow..

4) Anda juga dapat membeli secara online di web khas untuk pengedar Shaklee. Mudah sangat. Nanti saya cerita details ye

5) Sekiranya anda terfikir untuk menjana pendapatan dengan Shaklee. Jangan risau kami boleh guide. Yang penting anda MAHU.

6) Sekiranya anda mendaftar Shaklee dengan saya, sangatlah bertuah kerana kami ada group coaching yang sangat best. Saya berada di bawah Master-master Shaklee yang hebat. Ada master yang power coaching, ada master yang power dalam blog marketing, ada master yang power dalam offline marketing, juga ada master yang power dalam video marketing. Saya juga di bawah group Master yang menjadi pelopor dalam memperkenalkan Shaklee secara online. Makanya coaching dan guide diberikan secara online dan offline. Serius best!
Gambar ketika mengikuti seminar ireach bersama Tn Amin Idris

Gambar ketika mengikuti team building


6) Sekiranya anda berminat dan mula serius untuk berbisnes, anda juga mempunyai peluang untuk mendapat bonus-bonus lain lagi seperti cash insentif, bonus kereta, bonus melancong dalam dan luar negara dll lg.

7) Dari sudut lain apa yang anda dapat jika join ahli adalah
✔️nikmat ukhwah silaturrahim sesama ahli sehingga tidak terasa kita ni pesaing tetapi saling menyokong dan saling percaya konsep rezeki itu sendiri
✔️ nikmat peningkatan dari sudut rohani. Alhamdulillah dari sudut ibadat yang wajib diperbaiki yang sunat semakin konsisten
✔️ berada di kalangan mereka yang bermotivasi dan berinspirasi buat hidup lebih bermakna

Bagaimana nak jadi ahli?
1)Yuran keahlian termasuk postage adalah RM75 utk semenanjung dan RM85 untuk Sabah Sarawak(belum masuk gst)

2)Sekira
nya pembelian kali pertama anda mencapai min 200uv bersamaan lbh krg RM650, anda layak mendapat KEAHLIAN PERCUMA seumur hidup dan terus layak mendapat bonus pertama sebanyak 5%.

Aha BAGAIMANA PEMBELIAN SHAKLEE SECARA ONLINE MEMBANTU BISNES SAYA BERKEMBANG?


1) Modal kita cumalah gadget dan line internet je. Dengan ada dua modal ni saja saya dapat buat pembelian dengan mudah. 

2) Jimat duit, masa dan tenaga. Kos pos hanya RM10.60 ke semenanjung Malaysia tak kira berat barang. Kalau lebih dari RM800 dapat FREE POSTAGE lagi. 
Macam saya jarak ke branch kalau drive lebih kurang sejam setengah atau dua jam bergantung pada trafik. Kalau online order tak sampai 5minit dah siap. Best tak? Duit minyak pun selamat.

3) Tak perlu sangat simpan stok. Kalau customer yang jauh nak beli, tunggu mereka bank in duit kita orderkan dan pos direct kepada mereka. Ala-ala dropship gitu

4) Tahap security barang dipercayai. Shaklee sangat jaga keselamatan barang yang dipos. Kotak yang selamat siap bergabus bagai dalam tu. Takde la barang pecah ke apa kan. Saya jimat dari nak mengambil risiko ganti barang customer yang rosak.

5) Di mana saja, bila-bila masa.
Saya suka sangat part ni. Saya dah rasa. Masa mengerjakan umrah dan semasa bercuti di Bali tempohari. Saya berjaya setelkan order customer dengan order online dan Shaklee poskan pada customer. Jadi nak bercuti tak risau sangat kan asalkan ada talian internet. Bisnes tetap jalan. 

Dah tahu kan kelebihan bisnes Shaklee ni. Jangan segan silu untuk join Shaklee dengan saya kan. InsyaAllah pasti tak menyesal.

Hubungi saya
Tinie Badri

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...