Sunday, July 17, 2016

KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE, SHAKLEE SELAMAT KE TAK

Nak sihat? Ala buat je jamu sendiri..petik petik je, tumbuk je.. Kepal-kepal telan.. Bancuh bancuh minum

Erkk mintak maaf tu bukan pilihan saya kerana

Saya tak tahu sukatan yang betul

Saya tak tahu cara pemprosesan yang selamat 

Saya tak tahu ekstrak macam mana yang terbaik dan yang macam mana yang membahayakan

Saya tak sanggup nak telan dengan rasa yang pelik-pelik tu

Saya tak rajin nak buat kajian saintifik dan klinikal test 

Saya tak pandai nak pilih bahagian terbaik herba-herba tertentu

Saya tak tau cara penyimpanan untuk tahan lama dan bagaimana ia boleh rosak

Oleh itu saya serahkan pada yang pakar, 
yang syarikat dah pilih bahan-bahan terbaik dari ladang, 

yang ada saintis buat ujikaji bahan dan ujikaji pemprosesan terbaik. 

Yang ada landmark study

Yang syarikat dah guide dos yang selamat untuk diambil.

Yang KKM approved. 

Saya pilih Shaklee! 

#tsunamishaklee
#star8

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...