Wednesday, July 1, 2015

^ Dia Suami Luar Biasa^

Siapa layan cerita Dia Isteri Luar Biasa? Alalala sweet sangat kan. Saya ada jugak tengok beberapa episod. Dan saya rasa macam kena tukar tajuknya jadi Dia Suami Luar Biasa. Tengokkan cara layanan Dr Raden Amzar pada isterinya Dwi sangatlah terkesan ye dak. Mula la ramai isteri-isteri yang tag nama suami kat page cerita tu suruh tengok dengan harapan suami sedar mereka perlu jadi penyayang seperti itu. Tengok Raden Amzar,Isteri bersalin ucapkan terima kasih beria-ia siap tepekkan pilis di dahi isteri lagi.Suapkan isteri, Pimpin tangan isteri, Tolong uruskan anak lagi.Alalala..

Suami luar biasa wujudkah, masih ramaikah? Bagi saya wujud je(suami saya antaranya haha angkat bakul).

Oke bukan pe, ramai je saya jumpa customer yang suaminya very caring. Contohnya petang semalam, first time saya jumpa si isteri yang baru habis pantang. Bulan lepas suaminya yang contact saya nak set berpantang dan cod depan pasaraya. Tadi pulak isterinya nak kan set menyusu. Dan barulah isterinya ceritakan, si suami yang carikan set berpantang untuknya. Dia tak ambik kisah pun. Dari anak pertama sampai anak ketiga suami yang carikan. Dan kali ni suami cadangkan ambik Set Berpantang $haklee, dialah yang google kebaikan produk dan dialah yang google pengedar terdekat.
Wow..betulkan DIA SUAMI LUAR BIASA.
set berpantang shaklee


Dan isterinya cakap beza sangat lah berpantang sebelum ni. Kali ni tak payah risau pun bila nak membuang. Kalau tidak dengan sembelit masa berpantangnya.Risau dengan luka bersalin normalnya. Tetapi kali ni membuang sangatlah selesa, tak perlu nak teran-teran pun. Dengan bantuan Set Berpantang Shaklee, bukan badan je bertenaga katanya yang penting nak membuang tu. Beza sangat dengan dua anak sebelum ni. Vitamin kesukaannya pastinya Ostematrix yang sangat banyak membantu melancarkan pembuangannya.
 Aha, jom layan video ni apa kata Puan Khadeejah ni berkenaan dengan kisah seram Sembelit Masa Berpantangnya..eiii saya memang seram bab ni, adik saya cakap sampai tahap kena korek la, tak boleh keluar sendiri huhu..


Alhamdulillah suami puas hati, Isterinya pun luar biasa kerana bersetuju saja dengan pilihan suaminya. Dia yakin suaminya akan beri yang terbaik untuk isteri. Siapa yang tak sayang isteri oooii.. so suami-suami nak isteri sayang silalah beli set berpantang Shaklee ye. Confirm terbaik,aha tu belum masuk bab merapat lagi tu. Kita cerita nanti oke.

Jadi kalau berminat dengan Set Ini dan ingin menjadi Suami Luar Biasa, meh contact saya ye.:)


Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA ✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat ✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/ ✉ Email: hartini.badri@gmail.com ✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952 ➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

4 comments:

  1. Suami akak pun luar biasa tau..walaupun tak la se romantik Dr Raden..hehehe

    ReplyDelete
  2. Untung bersuamikan suami luar biasa..hihi

    ReplyDelete
  3. Rezeki masing2kan alhamdulillah..hehe suamiku luar biasa jugak...romantik tu kalau ada mmg luar biasa pelik sgt...hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...