Friday, March 13, 2015

^IBU SAKIT LUTUT DAH MUDAH BERIBADAT DENGAN GEMBIRA^

Assalamualaikum
Hai kawan-kawan. Hari ni Tini suka nak kongsikan testimoni seorang sahabat yang suka sangat bila ibu yang Sakit Lutut dah mudah beribadat selepas mencuba Set Sendi Shaklee. Oh so sweet. Suka sangat bila dapat feedback dia yang sangat berpuas hati.

Alkisahnya mula dulu Kak T ni belikan Ostematrix je untuk mak nya. Siap mintak saya poskan dan letakkan kad lagi. Sukanya si ibu bila dapat vitamin dari anak siap dengan ucapan semoga ibunya cergas dapat sempurna beribadah padaNya. Saya sertakan pula masa tu buku Mudahnya Menjemput Rezeki(MMR mini) . Lagi la ibu itu suka.

Baru ni Kak T tambahkan ibunya dengan Set Sendi Lengkap iaitu Ostematrix, Advanced Joint Health dan juga Omega Guard. Alhamdulillah feedback yang diterima sangat menggembirakan. Banyak sangat improvement, dulu sakit lutut, lutut bengkak tapi kini dah hilang. Sendi bahu jari dah tak ketat dan tak bisa-bisa. Tidur malam pun dah lena. Lagi best awal pagi buang air lancar je dah takde sembelit. Siap boleh pergi mengaji di masjid dengan kayuh basikal lagi dalam 500meter jarak nya. Mak nya suka dan gembira sangat. Alhamdulillah saya pun teruja bila mendengar.



Jangan runsing ni bukan ubat tahan sakit atau maajun yang membahayakan. Betul. Ianya sangat selamat dan bebas dadah. Ada kelulusan KKM tau. saya besarkan sikit supaya senang nak lihat kan. Bukan apa kadang ada je yang cemburu lihat keberkesanan produk dengan mereka cerita yang bukan-bukan. Tambah pulak siap pesan dekat mak jangan ambik ubat yang sebarangan bila tengok adik beradik bagi Set Sendi Shaklee ni. Ye SHAKLEE BUKAN UBAT SEBARANGAN. Semua orang nak yang terbaik untuk ibubapa kita. InsyaAllah jangan risau oke.


*Kredit kepada empunya gambar Celikvitamin.com




Nak cuba set Sendi ni? Boleh sangat, klik je button di bawah ye. Dan boleh hubungi saya bila-bila masa.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c8d9450ad0f783748512ced1c72c5da3

Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...