Thursday, March 12, 2015

^GASTRIK KRONIK SELAMA 10 TAHUN ADAKAH PENAWARNYA?

Assalamualaikum
Ha kawan-kawan, hari ni kita cerita pasal masalah Gastrik.Ada tak yang pernah mengalami GASTRIK KRONIK. PEdih sangat ulu hati, sepanjang hari resah tak boleh nak baring. Pedih je rasa perut. Serba tak kena. Berjalan pon bongkok-bongkok. Ada yang kadang tu sampai rasa nak pitam.

gastrik shaklee

Gastrik atau istilah perubatannya, gastritis, adalah sejenis penyakit keradangan pada dinding/pengalas/mukosa perut yang mempunyai rawatan yang efektif. Lazimnya, keradangan berpunca daripada jangkitan bakteria helicobacter pylori (H. pylori) yang turut menjadi penyebab utama kepada kebanyakan ulser perut.

Pada yang bertanya bolehkah gastrik kronik ini sembuh. Saya sangat percaya setiap penyakit ada penawarnya. Cuma kita perlu berikhtiar mencari yang manakah yang sangat sesuai dengan keadaan diri kita.
Dan wanita hebat ini yang dulunya SAKIT GASTRIK KRONIK SELAMA 10 TAHUN alhamdulillah telah bertemu dengan penawarnya. Jom kita saksikan.


Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.

Pilihannya adalah: ESP +OSTEMATRIX dan PEPPERMINT GINGER


gastrik shaklee

1) Energizing Soy Protein – ESP (850g)

ESP yang juga merupakan sumber protein unggul daripada kacang soya merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan di dalam perut. Di samping itu, nutrien protein yang terkandung di dalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat dihakis oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan.


2) Ostematrix (120 tablet)

Ostematrix adalah suplemen kalsium dengan magnesium dan vitamin D. Pesakit gastrik disarankan untuk mengambil susu atau kalsium, kerana ianya bersifat alkali dan mampu meneutralkan asid yang telah memasuki asofagus dan menyebabkan pedih ulu hati.

Faktor kekurangan kalsium dalam tubuh juga menyebabkan penyakit gastrik. Sebab tu tak pernah kita lihat bayi dan kanak-kanak yang banyak minum susu tak de sakit gastrik. Tambah pulak ubat kapur gastrik yang hospital bagi tu mengandungi kalisum jadi lebih baik kita ambil Ostematrix Shaklee yang lebih semulajadi dan selamat dari ubat kapur hospital yang sintetik tu.


3) Peppermint Ginger Plus (90tablet)

Peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan ketidakselesaan perut serta membuang angin di dalam badan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.


Jika anda berminat untuk terus mendapatkannya boleh hubungi saya atau jika nak terus beli online pon boleh, klik saja di sini,jangan risau selepas pembelian saya akan guide anda cara makan yang terbaik.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=311c3fb9c939d92981994c62490b36f3



Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com ✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952 ➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

1 comment:

  1. Huhu..
    mmg ngeri sakit gastrik sakit sgt..tido tk blh duduk tak boleh...pedih sampaj ulu hati rasa mcm.asid tengah kikis2 perut kita..ubat2 gastrik mmg buat stok kat umah kalau tak ok jugak klinik lah jawapnya cucuk sejarum baru cepat sikit lega...huhu..syukur dah tkde dah skang..syukur sgt2 Allah temukan dgn penawar gastrik ni...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.