Tuesday, March 10, 2015

^CYST 5.28cm HILANG DALAM MASA 1 BULAN??^

Assalamualaikum
Syukur alhamdulillah, hari ni dapat berita gembira customer berjaya HILANGKAN CYST sebesar 5.28cm dalam masa sebulan. Setiap yang ada cyst pastinya rasa risau je kan. Macam customer saya ni Pn N beliau risau sangat bila doktor cakap jika cyst semakin membesar nanti kena operate.


Ceritanya begini, 15 Februari lepas saya menerima whatsapp dari seseorang yang bertanyakan GLA COMPLEX. Saya bertanyakan pada beliau untuk apa beliau ambil Gla Complex ni. Katanya untuk masalah cyst nya dan beliau juga bleeding.  Saya berkongsi cerita, saya juga punya customer sendiri lebih 5 orang yang berkongsi kisah cyst semakin kecut dengan Shaklee dengan izin Allah. Oleh kerana takut untuk operate, Pn N nak berikhtiar dengan Shaklee.


Setelah hampir sebulan penggunaan secara konsisten Gla Complex, Hari ini saya dapat berita gembira dari Pn N,setelah follow up dengan doktor semalam. Setelah scan, doktor mendapati Cyst telah hilang. Allahuakbar. Alhamdulillah. Jadi pembedahan tak perlu dibuat. Lega sangat Pn N dan saya juga tumpang gembira.


Cuma beliau masih lagi bleeding, jadi saya nasihatkan untuk teruskan pengambilan Gla Complex dan tambah Vitalea untuk bagi tenaga dan tambah sel darah untuk menampung kehilangan darah akibat bleeding. Katanya doktor pun beritahu begitu juga ia masalah hormon jadi untuk stabilkan hormon Pn N akan terus mengambil Gla Complex. Alhamdulillah. saya doakan Pn N akan kembali sembuh dan berjaya mendapatkan cahayamata kedua.


Bagi yang ingin berikhtiar dengan Shaklee, saya mohon anda istikharah atau fikir yang terbaik. Tak salah untuk mencuba tapi biar disertakan dengan keyakinan di hati dan doa selalu. Itu yang selalu saya pesan untuk pelanggan saya. Dan bagi yang nak terus order, anda boleh klik button di bawah.

Set Cyst


Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

2 comments:

  1. Allahuakbar..syukur Alhamdulillah...ramai ada masalah cyst sekarang ni..alangkah bagusnya kl berusaha dl dgn gla ni sebelum ambil keputusan utk operation..thanks for sharing

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..mmudah2an kesihatan pn n bertambah baik lps ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...