Tuesday, March 3, 2015

^Ambil Vivix untuk Masalah Air Kencing ada Protein, Akhirnya Slip Disc Sembuh dengan Vivix!"

Assalamualaikum

Hari ni Tinie nak kongsikan tentang feedback pelanggan yang mengambil Vivix untuk tujuan lain tapi Vivix akhirnya melegakan masalah Slip Disc yang dihadapi sebelum ni.VIVIX memang terbaik untuk masalah Slip Disc.



Al-kisahnya, ibu ini membelikan Vivix untuk anak lelakinya yang berusia 27tahun. Bagi masalah air kencing ada protein yang tinggi atau dikenali dengan Nephrotic Syndrom. Setelah pengambilan hampir sebulan, saya pun bertanyakan khabar dengan ibu ini. Menjadi tugas saya sebagai pengedar yang bertanggungjawab untuk bertanya khabar pelanggan dan memastikan mereka mengambil vitamin dengan konsisten dan mengikut jadual makan yang terbaik. Demi memastikan mereka mendapat manfaat yang secukupnya dari penggunaan yang konsisten.


Selepas saya menghantar pesanan Whatsapp, tidak lama kemudian ibu ini menelefon saya dan memberitahu anaknya masih mengambil Vivix dan Omega Guard secara konsisten. Alhamdulillah nampak perubahan, tetapi apa yang menakjubkan kata ibu ini, anaknya bukan saja rasa lebih sihat, malah masalah SLIP DISC yang dihidapi nya sebelum ini beransur pulih dan tidak lagi menanggung sakit seperti sebelum ini. Kalau tidak katanya, anaknya sering saja mengadu kesakitan akibat masalah Slip Disc itu. Bila anaknya google baru dia menyedari Vivix dan Omega Guard yang diambilnya juga berfungsi secara menyeluruh dan membantu untuk masalah Slip Disc.

MANFAAT 

 
OMEGA GUARD

– Mengurangkan inflamasi atau radang akibat sakit sendi
– Bertindak sebagai pelincir pada sendi.

Vivix™
– Merupakan agen anti penuaan di mana menjaga keanjalan struktur Disc tulang belakang dan mengurangkan risiko Slipped Disc.
– Menyokong kesihatan sendi.
– Menyokong kesihatan menyeluruh.


Apabila membaca manfaat Vivix dan Omega untuk masalah sendi, Terus anak ini menyarankan untuk ibunya pula merasai manfaat Vivix ini.

Masa saya dengar suara ibu yang gembira ini. Allahuakbar Allah saja yang tahu gembiranya rasa dapat membantu mereka di luar sana untuk jadi lebih sihat dan cergas. Terus sahaja ibu ini ingin membuat pesanan bagi Set Sendi untuk dirinya sendiri. Beliau ingin mengamalkan Vivix untuk dirinya sendiri selain dari Set Sendi Shaklee iaitu Advanced Joint Health, Ostematrix dan Omega Guard. Ibu ini juga mengalami sakit sendi yang menyukarkan dirinya untuk berdiri menunaikan ibadah solat.

Mari kita sama-sama doakan agar ibu ini juga mendapat manfaat daripada konsistensi Set Sendi Shaklee dan juga Vivix untuk masalah sendi nya itu. Tempoh hari ibu ini mendaftarkan anaknya keahlian Percuma Shaklee untuk mendapatkan manfaat harga ahli yang super murah dan dapat cash back dari pembelian. Dan hari ini ibu ini mendaftarkan dirinya pula sebagai ahli dengan pembelian 2botol Vivix. Apabila telah mengetahui manfaatnya, memang ramai yang tidak teragak-agak untuk memilih mendaftar keahlian Shaklee secara percuma.

Di sini saya kongsikan lagi Testimoni masalah Slip Disc sembuh dengan Vivix. Dengan izin Allah jua. Alhamdulillah.


Testimoni Slipped Disk Shaklee

Bagi yang ingin mendapatkan Vivix untuk masalah Slip Disc atau Set Lengkap Sendi, boleh order dengan KLIK sini:
pssttt BELI 2 BOTOL VIVIX dapat PERCUMA KEAHLIAN, dapat CASH BACK & PERCUMA PENGHANTARAN!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=214b755638073f8c465646edaad3c6ca
Selepas pembelian, sila hubungi saya untuk saya guide cara makan yang terbaik. Anda juga boleh order dengan menghubungi saya seperti maklumat di bawah. Saya juga boleh COD Shaklee kawasan Tanjong Malim dan sekitarnya dan juga kawasan Manjung.






Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...