Wednesday, September 10, 2014

^ Berjaya Hamil Dengan Shaklee: Masalah Senggugut ^

 Alhamdulillah syukur pada Allah sekian lama mencuba,dengan izin Allah akhirnya BERJAYA HAMIL DENGAN SHAKLEE. Hari ni Tinie nak kongsikan testimoni beberapa rakan pelanggan yang berjaya hamil dengan Shaklee. Baca Bismillah tau sebelum baca cerita seterusnya

Setiap pasangan yang berumahtangga pastinya mengharapkan cahayamata. Zuriat penyambung keturunan kita. Namun kadangkala kita ni diuji dengan ujian belum ada rezeki untuk mendapat zuriat. Kadangkala atas beberapa masalah kesuburan lelaki atau wanita. Kadangkala tak ada masalah kesihatan pun, cuma saja belum rezki. Jadi tak salah untuk kita mencuba ikhtiar walau dengan apa cara sekalipun. Jangan pernah berputus asa. Rezeki dari Allah jadi kita ni mintaklah pada Dia. Tapi janganlah minta saja. Kenalah usaha dengan apa ikhtiar sekalipun. Dan salah satu yang anda boleh cuba adalah mencuba Set Kesuburan Suami dan Isteri. Saya sangat menggalakkan untuk mengambil kedua-dua set ini sekaligus. Kerana apa bkn sebab salah sesiapa atau soal siapa yang bermasalah tetapi untuk hamil, kedua-dua pasangan perlu berada dalam keadaaan sihat dan stabil. Jadi hari ni Tinie akan berkongsi beberapa kisah yang berjaya hamil dengan Shaklee.


Kisah Berjaya Hamil Yang Pertama (Masalah Senggugut)
Yang terdekat dengan Tinie, seorang rakan yang sama-sama melapor diri bekerja pada tahun 2011. Beliau telah berkahwin dan setelah beberapa bulan masih tak hamil. Tinie tenangkan dia, ye lah baru lagi, tak sampai setahun. Bila masuk 8bulan, dia tak boleh tunnggu dah dan berikhtiar untuk hamil. Masalah yang dihadapinya hanya senggugut semasa haid. Oh ya, juga masalah keputihan. Masalah senggugut yang dialami memang teruk, sampai tak larat bangun.


Jadi apa yang dia buat adalah menyelesaikan masalah senggugutnya dahulu. Jadi dia ambik Gla Complex, B-Complex dan Ostematrix Shaklee untuk masalah senggugut. Alhamdulillah lebih kurang 2bulan konsisten, tiada lagi masalah senggugut dan tiada lagi keputihan. Malah kitaran  haidnya menjadi lebih teratur dan cantik. Cara makan untuk senggugut? Aha itu akan diajar selepas pembelian. Kemudian bila masalah senggugut selesai baru dia fokus cara makan Gla Complex untuk hamil. Alhamdulillah akhirnya bulan April 2014 baru ni dia disahkan hamil. Yeyyy..so happy for her!


Bagaimana GLA Complex membantu dalam PMS (senggugut)?

Ini kerana, apabila seseorang mengalami senggugut, ia melibatkan kekejangan pada otot dalam rahim dan sekitarnya. Menurut kajian, keadaan ini berlaku apabila tubuh seseorang kekurangan GLA (gamma linolenic acid) itu tadi. Jadi sebagai memenuhi GLA yang kurang tadi, pengambilan GLA complex adalah perlu.


Bagaimana GLA Complex membantu untuk cepat hamil?
GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. 
Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada can sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5. (^_-)



Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...