Friday, April 4, 2014

^ MACAM MANA NAK JADI AHLI SHAKLEE^

Weehuuuu... amboii semakin ramai yang nak jadi ahli Shaklee kan. Iyalah meletup letup sekarang ni produk Shaklee ni. Produk suplemen yang terbaik, semulajadi, berkesan dan selamat. Hah itu motto Shaklee. Ate mana nak jumpa produk yang dah la harga best, pastu bila ambil, berkesan dan berpuas hati. Hah harga best? ye ke. Yerla lagi harga best bila kita join ahli. Penjimatan sehingga 25% tau. Jimat jimat. Dan yang nak jadi ahli ni bukan sekadar yang nak berbisnes je, boleh je jadi ahli tapi sekadar nak guna untuk keperluan sendiri. Boleh ke tak rugi ke. Hok ala. Tak rugi weh, serius.

Nak tahu kenapa tak rugi. Sebab ada banyak sangat kelebihan bila dah jadi ahli.
1) Dapat beli pada harga ahli. JIMAT
2) Dapat menikmati promosi Shaklee setiap bulan. Buy 6 Free 1. Masa ni memang harga teramatlah murah.
3) Bila jual, dapat untung runcit..
4) Bonus cash setiap bulan, boleh sehingga 3,4,5 angka..
tu je..eh ada lagi, jemput baca kat sini ye : Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Sebelum Tinie cerita macam mana cara nak jadi ahli Shaklee, moh nak kongsi TIPS MENJADI AHLI SHAKLEE
1) Cari penaja anda. Untuk jadi ahli, kena ada upline sebagai penaja anda. Jangan silap ye,pastikan upline yang dipilih tu yang boleh membimbing anda. Sebab ramai  je yang merungut. Dah daftar, tak tahu dengan siapa. Pastu ada yang upline taknak ajar. Cara makan pun salah. Jangan tak percaya. Ada yang hubungi saya beritahu dia diajar untuk makan vitamin C 4biji sehari dan vitamin E 2biji sehari. Sedangkan itu dah lebih daripada yang sepatutnya. Jangan cari upline yang hanya memikirkan keuntungan sendiri semata-mata. Upline yang bagus akan membantu downline-downline sehingga berjaya.

2) Pilih kumpulan sokongan yang terbaik. Tinie tak tahu susur galur lain. Yang pasti susur galur kami, jangan kata upline yang bagi coaching online dan offline. Malah, kami juga mendapat tunjuk ajar daripada super super upline. Serius. Upline kepada upline kepada upline kepada upline. Pergh dah 4-5 keturunan dah. Saya memang bersyukur sangat.

3) Ada coaching Online dan juga Offline.
Oke ni contoh coaching offline. Yang terbaru kami menghadiri seminar JOM HEBAT MEGA
bersama host Jemputan En Amin Idris, Pengacara TV Al Hijrah dan penceramah motivasi. Best ke tak best. Ya Allah confirm la best, mana nak jumpa kelas coaching yang jemputan panelnya hebat-hebat. Bayaran pulak teramatlah murah. Dengan kos tak sampai seratus. Dah la tu, siap boleh bawak suami, anak, kami namakan bisnes Shaklee adalah "Bisnes Famili". Amin Idris pun kagum, katanya meriah macam family day :D.






Online pula, selain ada group-group rahsia yang mengajar selok belok dunia Shaklee bukan saja ilmu tentang produk malah Teknik membuat blog atau page. Teknik pemasaran  online dan offline. Semuanya diajar. Oh ya kami ada webinar. Di mana kami menghadiri kelas secara online, tak perlu keluar rumah, sambil menyusu anak pun boleh. Kadang-kadang kelas bukan hanya dari upline kami, malah sideline semua sedia berkongsi ilmu.

 Oke, langkah mudah nak jadi ahli bila dah pilih upline anda
1) Penyertaan sama ada, pembayaran RM65 bagi keahlian seumur hidup. Atau Keahlian percuma dengan pembelian barang bernilai 200uv iaitu bersamaan lebih kurang RM680.

2) Selepas buat pembayaran. Bagi maklumat anda kepada upline yang akan mendaftarkan anda secara online. Maklumat yang diperlukan adalah
  • Nama
  • No Kad Pengenalan
  • No Telefon
  • Alamat 
  • Emel 
  • No akaun bank (sekiranya anda layak mendapat bonus, bonus akan masuk ke dalam akaun ini)
3) Selepas pendaftaran anda akan dapat Id no. Dan boleh dah masa ni nak login sistem Shaklee di www.shaklee2u.com.my. Di laman ini anda boleh buat pembelian secara online, boleh daftar ahli dan boleh lihat bonus online.

4) Kalau daftar dengan Tinie, SPECIALnya lepas je daftar akan dimasukkan ke GROUP RAHSIA... SHAKLEE GREAT WARRIOR dan juga Group OH MY SHAKLEE wowwww... nak tahu betapa hebatnya group kami. Kena la daftar dengan Tinie.

Hubungi Tinie di
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
 ➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...