Wednesday, December 11, 2013

^Day 2: Apa ada pada nama^

Yuhuuu.. day 2 punya post tentang asal usul nama blog ini.

Terciptanya blog ni selepas diriku menjoinkan diri dalam Shaklee.
Well, bercerita tentang blog ni. Tujuannya berkongsi maklumat tentang dunia Shaklee. Umum mengetahui suplemen Shaklee ini yang terbaik.
vitamin semulajadi yang bukan sintetik yang tiada perisa tiruan dan selamat diambil tanpa kesn sampingan. Tambahan pula, produk Shaklee diuji secara klinikal.

Oke panjangnya objektif blog ni kan..haha. Apa yang ku ingin sampaikan adalah ku ingin semua semakin sihat dan cergas dengan pengambilan suplemen Shaklee ini. Moh Kita Sihat. Blog yang mengajak kita sihat dengan mengambil suplemrn yang selamat dan mengamalkan gaya hidup yang sihat.

hello..kenapa MOH . Bukan Ministry Of Health oke. NO NO.. Ni bukan blog kementerian kesihatan. Moh ni bahasa orang Perak. Bermaksud JOM atau MARI. Jadi blog ini mrngajak kita menjadi lebih sihat. Ate teman ni orang Perak. LAHIR di Lumut Perak dan kini menetap di Tanjung Malim Perak. Ate kalau mencari pengedar Shaklee sekitar Manjung Lumut Tanjung Malim. Boleh le contact teman. Oh ye kalau orang Ipoh pon boleh contact teman ye. Sorang downline teman ada di sana.

Harapnya ada blog ni dapat kukongsikan sikit sebanyak trntang dunia kesihatan bersama Shaklee. Jangan riso, bukan orang Perak jr boleh beli ngan teman, seantero Malaysia ni boleh hubungi teman ye. Perak mali talak sombong.erkkk. oke meh nak selit sikit bulan ni ptomo Omega. Waduhhh memang kesukaan ramai ni. Jom layan manfaat Omega. Contact teman utk harga super duper special


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...