Wednesday, September 4, 2013

.:: KURUS DENGAN SHAKLEE :CINCH SHAKE ::.

 Ramai mengidamkan tubuh badan yang kurus dan yang penting sebenarnya sihat. Terdapat banyak produk di pasaran yang menawarkan produk kurus yang pelbagai bentuk, pelbagai rasa dan pelbagai kesan sampingan juga. Apa yang penting dalam pemilihan produk untuk kurus ini adalah kita perlu pilih yang selamat dan berkesan. Kriteria itu terdapat pada produk Shaklee. Semulajadi, Selamat dan Berkesan.

Oke, produk kurus Shaklee terdiri dari rangkaian, Bakar. Buang. Bina. Untuk produk Bina, Shaklee menawarkan Cinch Shake Mix. 



Ianya didatangkan dalam 3 perisa . Vanila, Coklat, Cafe Latte. Jika ditanya pada saya, apa pilihan saya, saya lebih suka menjawab, kebanyakan pelanggan saya menyukai perisa Cafe Latte, baunya yang harum dan rasanya yang sedap memang membuatkan kita tak boleh lupa akan rasanya. Tapi mak mertua saya sukakan coklat. Masing-masing punya citarasa  :). Cinch Shake adalah cafein free kecuali perisa Cafe Latte. Tetapi anda jangan risau, sebab kandungannya cumalah kurang 1mg untuk setiap hidangan.

Apa istimewanya Cinch Shake Mix ni? 
Cinch Shake mix ini diformulasi secara istimewa dengan kehadiran leucine di dalamnya. Leucine berfungsi untuk membakar lemak dengan mengekalkan otot. Apa maksudnya, biasa nampak tak, orang yang ambik produk kurus, nampak kurus tapi bahagian bontot nampak leper sangat. Lengan nampak meleber je. Tu la pasal, produk tu takde formula istimewa ni. Sesetengah produk kurus merosakkan otot dan menyebabkan kehilangan berat badan akibat kekurangan jisim otot. Keadaan ini menyebabkan berat badan bertambah kembali bila dah tak ambil produk tersebut. Berbeza dengan Cinch Shake yang menjaga jisim otot. Otot yang sihat membantu dalam pembakaran kalori.

Seorang pelanggan saya yang repeat order, kali ni 2tin terus. Dia ni workout, bina badan sikit katanya. Memang ada ambik protein. Katanya "Sedap sangat Cinch ni, sebelum ni saya ambik protein, boring betul rasanya, sekarang campurkan protein dgn Cinch sedap, badan pon rasa best."

Minuman ini mengenyangkan. Sesuai sangat dijadikan minuman untuk memulakan hari anda. Ringkas, sedap dan mengenyangkan. Bagi yang sibuk tapi dalam masa yang sama nak sesuatu yang berzat, lazat dan mengenyangkan. ini adalah satu pilihan yang tepat. Seorang pelanggan saya amat menyukai Cinch Shake. Katanya semasa repeat order yang kedua "Kak dah jatuh cinta la dengan Shake ni, Saya ingat Cinch Shake ni biasa-biasa je, macam produk-produk Shake yang saya pernah ambik sebelum ni, rupanya BEST sangat, puasa hari tu, masa sahur memang saya ambik ni je, memang mengenyangkan!"

Harga Retail bagi Cinch Shake Mix adalah RM173 bagi 1 tin. Harga istimewa, sila hubungi saya. Konsultasi sebelum dan selepas pembelian adalah percuma. 
Untuk konsultasi percuma, anda boleh hubungi saya di FB: https://www.facebook.com/tinie.badri atau Tel/SMS/Whatsapp : 012-2812952.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...