Monday, July 22, 2013

^ SET KESUBURAN SUAMI ISTERI^


                  

                  

Anak adalah anugerah Allah yang tidak ternilai, setiap pasangan yang mendirikan rumahtangga semestinya mengharapkan zuriat pengikat kasih. Namun adakala Allah menguji dengan sedikit ujian. Mungkin hanya masa yang menentukannya. Yang pasti kita tidak boleh berputus asa. Dihidangkan dulu dengan testimoni testimoni hebat agar ianya dapat menjadi perangsang untuk kita lebih kuat berusaha. Jangan lemah semangat. Allah tak beri semua dengan sekelip mata. Kita kena terus usaha, dengan memegang formula DUIT. Doa, Usaha, Iktiar, Tawakal. Berusaha dan Ikhtiarlah dengan Shaklee, selebihnya teruskan berdoa dan tawakal kepadanya. 


SET UNTUK ISTERI

* GLA COMPLEX-membantu menstabilkan hormon wanita, membetulkan kitaran haid, menyelesaikan masalah cyst, membantu meningkatkan 'sexual desire'
*B-COMPLEX- mencegah kemandulan, membantu fungsi seksual, mengatasi masalah stress,asid folic mengatasi masalah spina bifida


SET UNTUK SUAMI

* VITA -E - meningkatkan pengeluaran sperma, menghangatkan hubungan suami isteri, melancarkan saluran darah, sperma lebih bertahan lama untuk disenyawakan.
*ZINC COMPLEX - melindungi kesihatan prostat, meningkatkan keupayaan seks lelaki,meningkatkan kiraan dan kualiti sperma.

Selain, suplemen cinta ini, janganlah kita menidakkan kuasaNya. Dia Yang Maha Berkuasa, terus merayu, mengharap padaNya. Amalan rohani perlulah kita perbanyakkan. Ustazah Norhafizah Musa pernah berkongsi sedikit tips di IKIM.fm bagi pasangan yang belum menimang cahayamata:
  1. Banyakkan istighfar dan solat taubat sebelum tidur meminta ampun atas segala dosa, 
  2. Banyakkan bersedekah
  3. Banyakkan melawat/ziarah kawan yang melahirkan anak
Selamat beramal!
Untuk konsultasi percuma, anda boleh hubungi saya di FB: 
https://www.facebook.com/tinie.badri atau Tel/SMS/Whatsapp : 012-2812952.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...