Wednesday, September 4, 2013

.:: ESP SHAKLEE TERMURAH? ::.

Wahh, ramai betul yang google mencari ESP termurah. NAK MURAH?? BOLEH SANGAT. JOM JOIN AHLI,MODAL HANYA RM65. Dan kita boleh jimat banyak sangat.Kenapa ramai sangat suka ESP ni. Apa kebenda nya ESP ni.


Oke ESP adalah Energizing Soy Protein. Produk yang sangat popular bagi mereka yang mementingkan KECANTIKAN, KESIHATAN dan kekal BERTENAGA. Dalam banyak-banyak produk Shaklee inilah produk yang paling hot, best seller la katakan. Walaupon bulan tu bukanlah bulan promosi untuk ESP. Tapi ESP TETAP MENJADI POJAAN HATI.



ESP mengandungi protein yang tinggi, protein sangat penting dalam pembentukan sel baru dan membaiki sel-sel rosak. Sebab itu ESP sangat bagus untuk mencantikkan kulit, mencerahkan kulit, menghilangkan parut. Menjadikan kulit putih gebu, halus mulus. Apa lagi bonus ESP bagi untuk kulit :

- ESP Menjadikan kulit lebih CANTIK dan GEBU
- ESP Merangsang REGENERASI kulit dan otot
- ESP Memulihara KEDUTAN
- ESP sbg agen ANTI-PENUAAN
- ESP mengembalikan KEANJALAN KULIT
- ESP Menghilangkan PARUT dan mempercepatkan penyembuhan luka

ESP juga sangat digemari oleh ibu-ibu yang menyusu, kerana kandungan protein yang tinggi membantu dalam meningkatkan penghasilan susu ibu yang berkualiti. Bila susu ibu pekat dan berkhasiat, anak pon dapat menyusu dengan rasa kenyang dan puas.

Biasanya pelanggan akan bertanya pada saya, apakah rasa ESP ni. ESP ni rasa soya mild.


Bagi bukan penggemar soya, jangan risau saya akan kongsikan variasi bancuhan ESP yang membuatkan anda tergoda dengan rasanya nanti.

Siapa yang tidak boleh ambik ESP. Semua orang boleh (Ibu menyusu, Ibu hamil, ibu berpantang, yang ingin diet, orang tua yang ingin bertenaga, Lelaki dan wanita semua boleh) KECUALI penghidap penyakit buah pinggang dan yang mempunyai kesukaran memproses protein sahaja yang tidak boleh.



Oke, berkenaan dengan harga ESP Shaklee Harga Retail RM150. Tahan sehingga sebulan lebih. Harga termurah?? Moh contact saya k..jadi ahli memang confirm murah wooo..

Untuk konsultasi percuma, anda boleh hubungi saya di FB: https://www.facebook.com/tinie.badri atau Tel/SMS/Whatsapp : 012-2812952.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...