Saturday, May 25, 2013

^ Set Kurus Shaklee ^

Weehuu.. Shaklee juga bukan sekadar vitamin. Set kurus Shaklee kian menjadi sebutan ramai.


Set Kurus Shaklee 3B menekankan konsep Bakar > Buang > Bina

Pengguna boleh memilih set mengikut keperluan badan dan juga yang penting mengikut budget anda. Adalah penting untuk anda tahu kombinasi yang manakah yang terbaik untuk anda. Contohnya, jika anda tidak ada masalah sembelit, mencukupi Alfalfa berfungsi untuk detox. Sebaliknya jika menghadapi masalah sembelit, Herb-Lax adalah yang paling sesuai. Dan bagi ibu menyusu, untuk fungsi Bina anda disarankan mengambil ESP, kerana pengambilan CINCH dikhuatiri mengganggu peningkatan berat badan anak anda. Yang penting dapatkan konsultasi dari saya, cadangan set yang paling sesuai akan diberikan.

Untuk permulaan program, disarankan untuk pengguna, detoks terlebih dahulu supaya penyerapan vitamin ke dalam badan menjadi lebih lancar dan bagus. Makan Herb-Lax selama 4 malam sebelum tidur. Hari ke 5 boleh mula program dengan produk-produk lain. Selepas itu Herb-Lax di makan pada hujung minggu atau seminggu dua kali.
Bagi mendapatkan hasil yang optimum dari penggunaan Set Kurus Shaklee yang terdiri dari konsep 3B=BUANG, BAKAR, BINA pengguna digalakkan untuk mengawal pemakanan dan mengamalkan gaya hidup sihat. Ya, mesti kawal makan juga. Makanlah suplemen apa pun, berdasarkan pengalaman mencuba beberapa produk lain sebelum ni termasuk jenama terkenal H*, konsep asal kita perlu jaga pemakanan dan gaya hidup. Suplemen akan membantu anda mendapatkan berat ideal namun masih memerlukan beberapa langkah bagi memastikan program BERJAYA.

Sekiranya anda mendapatkan Set Kurus Shaklee ini dengan saya, istimewa akan diberi e-Book Set Kurus Shaklee yang akan membantu anda bagi menjayakan target untuk kurus dengan sihat.

Andai ada yang bertanya berapa lama makan produk ni boleh turun. Oh sayangku, ianya begitu subjektif. Saya tidak akan menjanjikan anda dapat turun 10kg dalam masa seminggu. (Walaupun banyak produk begitu, tapi jangan tak tahu kebiasaannya penurunan yang cepat mengandungi bahan yang tidak dibenarkan atau membahayakan kesihatan. Malah ada yang kalanya anda turun berat dengan cepat dan akan naik semula dengan cepat bila berhenti mengambil produk tersebut.) Apa yang kita janjikan dengan Shaklee, penurunan berat badan dengan sihat dan semulajadi. Pengalaman saya sendiri saya turun 2kg dalam masa 2minggu program dan masih lagi meneruskan program.

Anda perlukan konsultasi saya. Jangan segan-segan hubungi saya. Konsultasi pastinya adalah PERCUMA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...