Saturday, May 25, 2013

^ Shaklee Halal ^

Pertama sekali bila diperkenalkan dengan Shaklee, saya terus check status haalnya. Dah menjadi kebiasaan kita orang Muslim perlu memastikan produk yang kita ambil itu adalah halal di sisi Islam. Walaupun kita guna untuk tujuan kesihatan tapi tanggungjawab kita mencari yang halal itu adalah satu kefardhuan.

Alhamdulillah Shaklee dibuat di U.S.A, mempunyai sijil halal dari U.S.A dan diiktiraf oleh Jakim. Lega kan dengar. Ye saya faham apa yang anda rasa. Jangan risau anda boleh gunakan tanpa was-was. Produk Shaklee dijamin Selamat, Semulajadi dan Berkesan.







 Bagi yang nak semak online badan yang diktiraf di seluruh negara.
Boleh semak di link ni: Senarai Badan Yang Diktiraf JAKIM.

Jadi diharap tiada lagi keraguan bagi kita untuk menggunakan produk Shaklee ini. InsyaAllah. :) Jadi bila dah yakin, anda boleh lah buat order, yihaaa.. meh order dengan saya, aduhai tak tahu produk apa yang sesuai dengan keadaaan anda. Jangan risau sayang, meh kita sembang dulu. Konsultasi saya adalah percuma. Hubungi saya oke.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...