Monday, May 27, 2013

^ Pengedar Shaklee di Manjung ^

Assalamualaikum

Kalau dulu, susah betul nak dapatkan produk Shaklee ni di Manjung. Kena order online, dan kena bayar kos pos. Hello... now i'm here. Jadi bagi rakan-rakan di Manjung, Sitiawan,Lekir dan kawasan sekitarnya yang nak dapatkan produk Shaklee pada harga menarik COD. Tiada lagi kos penghantaran. Penjimatan berganda. Hubungilah saya. Saya sedia memberikan perkhidmatan konsultasi secara percuma dan penghantaran percuma.

Apa istimewanya membeli produk Shaklee dengan saya?


  • Jimat wang pos. Yer la kos pos sekarang pon dah berapa kan, so duit lebih-lebih tu anda boleh simpan dalam tabung. Oke, tambah dengar khabar kos pos akan dinaikkan tidak lama lagi kan. :)
  • Harga yang insyaAllah menawan hati.
  • Penghantaran insyaAllah cepat. Anda boleh ambil pada saya, atau saya hantar kepada anda atau kita berjumpa di mana-mana.
  • Konsultasi adalah percuma. Sekiranya anda ada apa saja soalan atau kemusykilan tentang Shaklee. InsyaAllah saya akan cuba beri yang terbaik.
  • Jadual makan supplemen
  • e-Book rahsia menjayakan target anda. (Set kurus Shaklee, Set Menyusu, Set kesuburan.)
  • Free-gift. Wah siapa tak suka free gift kan. Saya pun suka. InsyaAllah anda pun akan suka.
  • Dan yang paling best setiap customer yang buat repeat order(pelanggan setia), SPECIAL price atau SPECIAL gift untuk anda.


    Jadinya, bagi rakyat (cewah).. idak ler, kawan-kawan yang berada sekitar Manjung, Lumut, Sitiawan,  Lekir, Moh ler kome beli vitamin Shaklee dengan saya. InsyaAllah tak rugi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...