Thursday, October 5, 2017

RETAK DI LUTUT KEMBALI BERCANTUM

Tulang lutut retak akibat terjatuh. Bila jatuh pelbagai risiko akan ada. Cedera atau retak itu antara risiko yang biasa. Tambahan pula bila usia semakin meningkat. Apakah ada usaha yang dapat membantu bagi memulihkan tulang retak akibat jatuh? Ikuti kisah ini.
u
Ibu saya jatuh dan retak lutut dua hari sebelum Ramadhan, nasihat doktor supaya ibu saya berehat dan untuk pulih mengambil masa dalam 6 bulan. 
.

Alhamdulillah, dengan pengambilan 4 biji Ostematrix sehari retak di lutut ibu saya bercantum selepas 4 bulan dan dapat melakukan aktiviti harian seperti biasa. 
.

Kesan lain seperti mudah tidur, lawas dan kebas-kebas di tangan ibu saya juga turut hilang dengan pengambilan magnesium. 
.

Sebagai anak melihat ibu saya sihat dan cergas adalah perkara terindah.

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 4
TESTIMONI 36 : RATNA YA'ACOB
.
Bagi mereka yang mengalami masalah yang sama, insyaAllah boleh cuba. Hubungi saya 
Whatsapp 012-2812952

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...