Sunday, August 13, 2017

Set Berpantang Terbaik Untuk Fizikal dan Emosi

Meroyan, tekanan perasaaan semasa berpantang bukan perkara gurauan. Bukan perkara kecil. Jika anda ingin memilih set berpantang pilihlah set berpantang yang terbaik yang memberi kesan baik bukan saja pada fizikal tetapi juga pada emosi ibu yang baru melahirkan.



Satu perkara yang saya perasan kita dah terbiasa dengan persiapan untuk menyambut bayi berbanding persiapan untuk persediaan emosi dan fizikal ibu itu sendiri. Saya tak nafikan saya ada juga beberapa org customer iaitu suami yang carikan dan belikan set berpantang untuk isteri. Tapi belum cukup ramai. So wahai suami siapkanlah yang terbaik untuk isteri.

Kekurangan nutrisi jugak membawa pada ketidakstabilan emosi. 


Set ni bukan untuk kesihatan fizikal saja tapi juga untuk emosi. Untuk elakkan tekanan, untuk emosi yang lebih stabil dan gembira. Salah satu vitamin ni orang panggil "happy vitamin". Ye B-Complex dikenali sebagai happy pills. Untuk elak ibu-ibu meroyan, rasa tertekan memang memerlukan pil B-Complex ini. Akan membantu menenangkan perasaan.



 Bagi ibu yang bersalin secara pembedahan kadangkala luka yang lambat sembuh juga memberi tekanan. Begitu juga ibu bersalin normal dan luka koyakan lambat pulih. Vitamin C Shaklee adalah vitamin C yang terbaik di pasaran yang membantu luka  bersalin cepat pulih.



Set Berpantang Shaklee juga Ada vitamin yang untuk tenaga. Energizing Soy Protein yang kaya dengan protein dapat membantu memberikan tenaga kepada ibu. Protien juga penting untuk ibu yang menyusu membantu penghasilan susu yang berkualiti dan mengenyangkan. Bila anak cukup susu tidaklah anak meragam dan memberi tekanan pada ibu kan.




Vitalea multivitamin juga bantu meningkatkan bacaan hb ibu, juga membantu pembentukan darah merah. Ibu akan kelihatan berseri dan bertenaga.




Ibu yang baru melahirkan selalunya mengalami masalah sembelit. Dengan adanya Ostematrix maka tiada lagi masalah sembelit. Sembelit pun boleh buat ibu rasa tertekan tau. Selain itu OStematrix kalsium ini penting untuk kesihatan tulang ibu. Tidaklah ibu rasa sakit pinggang, sakit lutut akibat kekurangan kalsium.



Omega guard minyak ikan terbaik di pasaran. Ia dapat membantu kesihatan minda dan membantu membakar lemak sekaligus membantu ibu mendapatkan berat badan yang ideal selepas melahirkan.


Alfalfa Complex dikenali sebagai jamu moden, pil perapat yang membantu meningkatkan kesihatan dalaman wanita. Ia juga sebagai milkbooster bagi ibu menyusui bayi.


Bila emosi gembira, stabil, badan bertenaga insyaAllah takde rasa stress dan fikir bukan-bukan. 





So isteri-isteri mintak suami belikan, kalau suami taknak beli, sila belikan untuk diri sendiri sebab bila sakit yang tanggung kita bukan orang lain..kannn pedih hakikatnya tapi itulah dia

Anda layak untuk dapat yang terbaik

Untuk dapatkan set berpantang terbaik ini 


 Anda boleh klik di sini untuk pembelian 



https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=52e0b0a85943d4fe781ddcc021b6c1fd


ATAU 


 HUBUNGI
 Pengedar Sah Shaklee Tanjung Malim Perak : 
Tinie Badri (Shaklee ID 927505)
012-2812952.  (whatsapp /sms)
hartini.badri@gmail.com (e-mail)
COD Shaklee: Petronas Tg Malim
 
Anda nak buat BISNES SHAKLEE? Sila hubungi saya. 
GROUP KAMI MEMANG SANGAT BEST!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...