Sunday, December 4, 2016

MUKA PENUH JERAWAT BATU BUKAN KENANGAN INDAH

Bagi mereka yang pernah menghadapi masalah kulit muka penuh jerawat batu mesti rasa rendah diri. Walau jerawat dah takde tapi kesan parut jerawat batu susah hendak dihilangkan. Hari ini kita akan kongsikan kisah wanita ini yang pernah menghadapi masalah yang sama.

ubat jerawat batu

.Assalamualaikum..Hai.. Saya Sarah..berumur 33 tahun. Sebelum ni saya pernah mengalami masalah kulit muka yang agak teruk. Muka saya jenis muka yang berminyak. Jadi, jerawat senang sangat tumbuh dan kadang-kadang bernanah seperti jerawat batu. Boleh dikatakan hari-hari ada je jerawat baru menyebabkan muka saya penuh dengan bekas-bekas jerawat terutama di bahagian pipi.
.
Kulit saya sangat sensitif pada pencuci muka terutama yang mengandungi alkohol dan bahan kimia kerana ia menyebabkan kulit saya bertambah kering. Disebabkan itu, saya tak pakai langsung mana-mana pencuci muka.
.
3 tahun yang lepas saya mula mengamalkan Vivix. Vivix ni produk Anti Penuaan dan Antioksidan. Saya jadi teruja nak cuba sebab fungsi Vivix nie sendiri yang membantu memperbaiki sel DNA kita. Bila sel kita sihat InsyaAllah kulit kita juga akan sihat.
.



Baru-baru nie saya perbaharui passport saya. Memang agak terkejut bila dibandingkan dengan gambar passport saya 2 tahun lepas. Sangat-sangat berbeza. Muka makin licin dan paling tak sangka gambar passport lama saya memang nampak macam muka makcik-makcik. Tapi gambar terbaru saya nampak kelihatan lebih muda sedikit.
.

Sekarang, saya dah pun berani memakai pencuci muka kerana kulit muka dah semakin baik. Kulit dah tak berminyak macam dulu, jerawat dah jarang-jarang tumbuh dan bekas jerawat dah pudar.
.

Nasihat saya pada kawan-kawan yang ada masalah kulit muka, dah pakai dan consume macam-macam produk, tapi masih tak berkesan, cuba rawat sel-sel badan dengan Vivix ni konsisten selama 3 tahun. Insya Allah masalah kulit muka kawan-kawan akan dapat di atasi.
 



UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI:
Tinie Badri 012-2812952

PENGEDAR SAH SHAKLEE PERAK 
PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI 
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG MALIM 
PENGEDAR SAH SHAKLEE BEHRANG 2020 
PENGEDAR SAH SHAKLEE SLIM RIVER 
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJUNG 
PENGEDAR SAH SHAKLEE LUMUT 
PENGEDAR SAH SHAKLEE LEKIR 
PENGEDAR SAH SHAKLEE SITIAWAN 
PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH 
PENGEDAR SAH SHAKLEE AYER TAWAR 
PENGEDAR SAH SHAKLEE KAYAN 
PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK INTAN 
PENGEPOSAN SHAKLEE KE SELURUH MALAYSIA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.