Sunday, November 20, 2016

DOKTOR KOREK BUANG ISI KAKI AKIBAT JANGKITAN DAN BERNANAH

Ini kisah customer saya sendiri. Pak mertua kawan sekolah saya. Saya teringat arwah abah saya dulu luka kaki sebab arwah abah ada diabetes, luka kakinya merebak hingga makan isi. Doktor korek buang isi tapak kaki. Itu isi tapak kaki dibuang akibat diabetes pun saya ngeri. Ini lagilah isi di bahagian betis yang lebih besar lukanya. Pakcik ni kakinya luka kemudian terkena racun pula semasa meracun sawah. Kesannya luka merebak infection dan bernanah sehingga doktor terpaksa korek buang isi betis kakinya sedalam lebih kurang satu inci.

BUANG ISI KAKI DIABETES

Serius ngeri sangat masa mula-mula gambar kaki ni dikongsikan di group whatsapp kawan-kawan sekolahku. Bapa mertua kawanku ni kakinya luka, luka tu pulak terkena racun semasa beliau meracun. Luka menjadi semakin teruk. Sehinggakan Doktor terpaksa membuang isi kakinya 1/2 ke 1inchi tebalnya. Nampak tak kat gambar kedua tu, tebal kan.

BUANG ISI KAKI CEPAT SEMBUH VIVIX

Gambar mula tu ada getah. Getah tu tujuan utk keluarkan air bisa dekat tulang kering supaya air bisa boleh keluar walaupun posisi kaki tu arah mana2 pun air bisa tetap akan keluar.

Saya mencadangkan Vivix kepadanya. Bapa mertuanya pun setuju untuk berikhtiar dengan Vivix ni.
Pakcik pulun minum Vivix 25/3/16,2botol dalam masa lebih kurang dua minggu,
2sudu pagi, dua sudu malam. Syukur alhamdulillah, isi kakinya elok je naik dan penuh. Rujuk gambar ketiga.
Alhamdulillah selepas mengamalkan Vivix 2botol selama 2minggu(beliau mengambil mega-dose) kaki beliau dah cantik dah naik isi. Untuk makluman, doktor tak bekalkan sebarang ubat, cuma dressing je hari-hari.
Alhamdulillah beliau sgt berpuas hati dengan Vivix. Syukur dan gembira sangat bila kawanku berkongsi cerita ni.

Pakcik nak beli lagi botol baru hari ni. Pakcik nak pergi umrah. Kawan-kawan tolong doakan sama ye. Semoga pakcik lebih sihat untuk beribadah lepas ni. Dipermudahkan niat nak pergi umrah hendaknya. Amin.

Kami cuma membantu, Allah jua Maha Penyembuh.

Dan ini feedback yang terbaru saya dapat baru ni. Tapi tiada gambar sebab takde siapa di kampung yang boleh ambilkan gambar.
vivix sembuhkan luka dengan cepat

Dah sihat pakcik ni siap boleh sembelih lembu tambat lembu lagi. Alhamdulillah

Saya sangat sarankan mereka yang operate ambil Vivix untuk cepat baikpulih luka. Maklumat lanjut tentang Vivix klik DISINI

Bagi mereka yang nak berikhtiar boleh beli dengan klik ini
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f4655a2b707853f1b118e0dadc52f9ba


Atau HUBUNGI SAYA UNTUK KONSULTASI DAN HARGA ISTIMEWA

Tinie Badri 012-2812952 

PENGEDAR SAH SHAKLEE PERAK 
PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI 
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG MALIM 
PENGEDAR SAH SHAKLEE BEHRANG 2020 
PENGEDAR SAH SHAKLEE SLIM RIVER 
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJUNG 
PENGEDAR SAH SHAKLEE LUMUT 
PENGEDAR SAH SHAKLEE LEKIR 
PENGEDAR SAH SHAKLEE SITIAWAN 
PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH 
PENGEDAR SAH SHAKLEE AYER TAWAR 
PENGEDAR SAH SHAKLEE KAYAN 
PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK INTAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.