Wednesday, June 29, 2016

Mentor Hebat Idola Di Dalam Bisnes

Untuk berjaya dalam bisnes kita perlu ada Mentor dan Idol kita. Dan kita perlu DUPLICATE mereka. Cerita tentang idola saya dalam bisnes ni. saya menjadikan upline saya Mai Md Saupi
dan super upline saya Master Hadhatina Mkb pengasas Supermom sebagai idola saya.


Mai Md Saupi
===========
Saya suka dengan caranya. Suka dengan prinsipnya anak cucu yang berdaftar d bawahnya adalah Amanah dari Allah yang perlu dijaga. Sama ada untuk makan sendiri atau bisnes. Pandai sentuh hati kami. Sabar sangat2 dengan karenah kami.Selalu ingatkan tentang tujuan utama akhirat yang abadi. Kental. Memang kental. Sumber inspirasi kami. Walaupun saya dah leader tapi apa-apa masalah tetap cari ummi saya ni😂😂 anak manja🙊

Saya nak jadi macam beliau, surirumah yang mampu beri ibubapanya 4angka duit belanja.

Master Hadhatina
===============
Kagum melihatnya. Ke mana jua pergi anak tak lekang darinya. Ce tengok gambar ni. Bukan 3 orang yang dibawa tau, 4 termasuk yang disorok dalam baju sejuk tu😄
Tiada alasan untuk berjaya katanya, maka anak juga bukan alasan untuk tidak boleh berjaya dalam bisnes. 

Dulu saya pernah rasa saya takkan berbisnes sebab ia akan buat kita takde masa dengan anak. Ternyata persepsi saya salah.

Saya nak anak ramai macam beliau. Saya nak jadi WAHM yang ada business centre untuk anak cucu mantapkan diri. Buat macam-macam program menarik untuk mereka libatkan diri satu keluarga. 

Saya juga nak travel merata negara dengan usung anak-anak macam beliau, hasil kerja keras dalam bisnes ni. Saya juga akan menjadikan teknologi it especially video untuk luaskan pengaruh marketing saya. InsyaAllah. 
Saya akan jadi Master yang berjaya macam beliau. InsyaAllah. Aminnnn 

Syukur to Allah diketemukan dengan insan2 hebat ini. Thanks to all my mentor😘😘moga Allah membalas jasa kalian dengan sebaik-baik balasan. Aminnn 

#pts
#idolaku

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...