Thursday, May 19, 2016

2 Lagi Kisah Buah Pinggang Bocor (Nephrotic Syndrom) Sembuh

Assalamualaikum
Hari ni saya ada berita baik nak dikongsikan. Jika anda mencari tentang cara merawat Nephrotic Syndrom( Buah Pinggang Bocor) di sinilah tempatnya.
 Ye hari ni saya nak kongsikan lagi cerita berkenaan sembuh Nephrotic Syndrom, iaitu antara tandanya adalah air kencing berbuih yang terjadi bila protein terkeluar melalui urin akibat fungsi buah pinggang yang terganggu. Ingat lagi tak testimoni suami saya tempohari.
nephrotic syndrom sembuh
 Berkat Sharing video suami saya yang telah dibuat oleh team Supermom Shaklee Story. Ramai yang berani untuk berikhtiar dengan Vivix. Dan ini adalah testimoni kabar baik yang kami terima setelah mereka mengamalkan Vivix

1. Ibu kepada customer saya menghidap Nephrotic Syndrome dengan gejala kaki bengkak dan tidak bertenaga. Alhamdulillah saya suka sangat bila dapat tahu ibunya semakin sihat dan bacaan urin semakin cantik. Dan ibunya juga semakin sihat dah tak macam dulu selalu cepat penat.
bacaan protein dalam urin
Bacaan Protein di dalam Urin semakin turun


Oke ikuti kisah seterusnya

2. Customer sahabat saya ni mengalami tanda buah pinggang bocor iaitu air kencing berbuih dan ada protein di dalam urin. Beliau bersetuju mengambil vivix setelah tengok video suami saya sembuh Nephrotic Syndrom(buah pinggang bocor) dengan mengamalkan Vivix. Alhamdulillah beliau juga gembira bila mendapati keputusan protein dalam urinnya dah clear. 

testimoni buah pinggang bocor nephrotic syndrome
Kencing dah tak berbuih, protein dah tiada. Buah pinggang kembali normal

Oke saya kongsikan kembali video pengalaman suami saya bersama Nephrotic Syndrom dan Vivix.


TIPS PEMAKANAN UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG BOCOR



Syukur alhamdulillah kami gembira dapat membantu. Sesungguhnya Vivix itu cumalah alat, yang menyembuhkan itu Dia. Tapi tugas kita untuk berikhtiar di samping berdoa pada Dia kan.

PERHATIAN

ISTIMEWA bagi mereka yang MEMBELI VIVIX dengan SAYA samada menjadi ahli ataupun tidak saya akan berikan cara makan yang Terbaik untuk Vivix membantu masalah buah pinggang anda dan saya akan berikan TIPS PEMAKANAN DAN PENJAGAAN KESIHATAN BAGI PESAKIT NEPHROTIC SYNDROME. 

Ye betul khusus untuk customer saya sahaja. 
Oh ye, PEMBELIAN 2 botol anda akan dapat PERCUMA KEAHLIAN dan terus dapat beli pada HARGA AHLI.

Semoga cerita-cerita ini dapat memberi inspirasi kepada anda untuk tidak mengalah dengan ujian Allah. Sayangilah dan jagalah buah pinggang anda kerana ianya sangat penting untuk sistem tubuh badan kita.

Jika anda dah tak sabar, nak beli sekarang jugak , anda boleh hubungi saya:
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
 ✉ Email: hartini.badri@gmail.com
➲ COD Shaklee : Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River
****POS KE SELURUH MALAYSIA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...