Wednesday, January 27, 2016

16 INFO TENTANG VIVIX YANG SERING JADI TANDA TANYA



Segalanya info tentang Vivix akan saya kongsikan di sini hari ini. Ye, kata orang putih "FAQ VIVIX". Ye saya faham bila ramai yang cakap Vivix ni terbaik untuk masalah-masalah penyakit kritikal (penyakit orang kaya) dah tentu banyak info tentang Vivix yang ingin anda tahu. Jadi jom kita baca 16 soalan tentang Vivix yang patut anda tahu. 


Siapa yang boleh mendapat manfaat daripada Vivix?
Mana-mana orang dewasa yang berkenaan dengan penuaan selular dan untuk mengoptimumkan tahap kesihatan yang baik. Vivix tidak digalakkan untuk wanita hamil atau menyusukan anak, atau sesiapa sahaja yang berumur kurang daripada 18 tahun. Jika anda tetap ingin mengambilnya boleh tetapi atas risiko sendiri. (Apapun kandungan Vivix hanyalah buah-buahan dan tumbuhan botani yang tinggi antioksida)



1Adakah Vivix selamat?
Ya. Data sedia ada menunjukkan bahawa dos resveratrol dalam tempoh 30 hingga 150 mg pelbagai / hari adalah selamat pada manusia - yang berbeza dengan kesan sampingan yang diperhatikan dalam ujian klinikal derivatif resveratrol sintetik yang dibangunkan oleh industri farmaseutikal.

2.Apakah pengambilan yang disyorkan Vivix setiap hari?
Satu sudu teh.

3.Adakah Vivix selamat untuk mengambil dengan makanan tambahan yang lain?
Vivix boleh diambil bersama semua makanan tambahan Shaklee. Tiada interaksi diketahui antara Vivix atau mana-mana bahan-bahan dan-mana makanan tambahan yang lain.

Sebagai langkah berjaga-jaga, kami mengesyorkan bahawa orang-orang yang di bawah jagaan doktor untuk keadaan perubatan atau penyakit, atau yang mengambil ubat-ubatan preskripsi, terutamanya ubat mencairkan darah, membincangkan penggunaan Vivix dengan doktor mereka terlebih dahulu.

4.Adakah saya perlu menyimpan Vivix dalam peti sejuk?
Penyejukan selepas pembukaan akan membantu untuk mengekalkan kesegaran optimum, warna, dan aktiviti polifenol maksimum dalam produk.



5.Bilakah saya perlu mengambil Vivix?
Ambil Vivix setiap hari, sebaik-baiknya dengan makan seperti sarapan pagi atau makan tengah hari. Goncang sebelum mengambil hidangan yang disyorkan satu sudu teh sehari.

6.Adakah saya perlu mengambil lebih daripada satu sudu teh setiap hari?
Menurut kajian terkini, tidak kelihatan apa-apa faedah tambahan dari mengambil lebih daripada hidangan yang disyorkan satu sudu teh sehari.

7.Sekiranya saya minum Vivix setiap hari?
Ya. Vivix menghidupkan gen anti-penuaan untuk sehari atau lebih. Jika anda berhenti mengambil Vivix, anda mula semakin tua kadar yang sama yang seperti sebelum anda mula mengambil Vivix.

8.Adakah Vivix mengandungi alkohol?
Vivix tidak mengandungi alkohol.

9.Adakah Vivix mengandungi emodin?
Tidak. emodin, yang terdapat dalam Knotweed Jepun adalah laxitive a. Walaupun emodin tidak toksik, ia adalah perengsa anda tidak akan mahu dengan mengambil produk memanjangkan umur setiap hari. Pasukan sains kita pergi lebih keras untuk menghapuskan semua emodin dalam Vivix.

info vivix shaklee

10.Bagaimanakah minum Vivix membandingkan dengan resveratrol dalam wain merah?
Kandungan Resveratrol berbeza dengan kualiti. Secara purata walaupun wain berkualiti tinggi mengandungi kira-kira 1mg resveratrol setiap gelas. Satu sudu teh Vivix akan memberi anda 100 X jumlah itu.

Terdapat wain yang mengandungi serendah .o3 mg resveratrol setiap gelas. Dalam kes ini, satu sudu teh Vivix boleh mengandungi sebanyak 500 kali resveratrol yang anda akan dapat dalam purata sebotol wain merah.

Dengan mengandaikan kualiti yang tinggi, satu sudu teh Vivix adalah resveratrol setara dengan 100 gelas wain - jumlah Dr. David Sinclair percaya akan menghasilkan keputusan yang beliau dapati di dalam kajian beliau.

11.Adakah terdapat bahan pengawet dalam Vivix?
Tidak. Tiada bahan pengawet tambahan. Tiada bahan-bahan buatan dalam Vivix.

12.Adakah Shaklee menyejukkan Vivix?
Ya. Untuk memastikan Vivix tetap segar sebelum kami menghantar, kami mempunyai sebuah bilik sejuk yang sangat besar dedikasi sepenuhnya kepada Vivix. Apabila anda membuka botol, kami mengesyorkan anda menyimpannya dalam peti sejuk, seperti jus yang anda mahu

Untuk memastikan kesegaran produk anti penuaan itu, kita tetap meletakkan produk (di bawah 65 darjah). Proses ini membolehkan kita untuk menjamin ia stabil.

13.Mengapa tidak Vivix dihantar di bawah suhu penyejukan?
Ujian yang meluas telah dijalankan, termasuk penghantaran sebenar di seluruh negara dan pengangkutan simulasi di bawah suhu dan kelembapan yang melampau, telah mengesahkan bahawa produk berkualiti tinggi ini dikekalkan di bawah semua keadaan semasa penghantaran.

14.Apakah Vivix Kosher yang disahkan?
Ya. Shaklee memasarkan produk Certified Halal dalam produk Malaysia dan Kosher Certified di Amerika Syarikat dan Kanada pasaran.


15.Apakah Vivix dijamin?
Jaminan Vivix adalah mudah: Jika atas apa-apa sebab anda tidak benar-benar gembira dengan pembelian Vivix anda, kami gembira akan membayar balik setiap sen yang anda dibayar. Ya. Kami mengambil segala risiko, anda tidak mengambil. 

16. Bolehkah saya mengitar semula pembungkusan Vivix ini?
Ya boleh. Botol dan kotak Vivix ini selamat untuk dikitar semula. (Memang cantik pun botol Vivix ni)


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...