Thursday, November 26, 2015

Pengedar Shaklee Pulau Pangkor Lumut Perak


Assalamualaikum
Hari ni saya nak kongsikan satu lagi rakan saya yang korang boleh hubungi bila mencari PENGEDAR SHAKLEE PULAU PANGKOR LUMUT DAN TAIPING PERAK. Ye kalau kat Pulau ni kadang nak cari yang dalam tu jugak kan. Senang nak berurusan ye dak. Ha ni memang orang Pangkoq. Hangpa suka punya berurusan ngan dia satni. Hihi..
Pengedar Shaklee Pangkor Lumut



Saya memperkenalkan Puan Latifah Binti Omar. Anak Pangkor yang duduk dan bekerja di Pangkor. Juga menjalankan bisnes Shaklee all time.


Pengedar Shaklee Taiping


Nama penuh: Latifah Binti Omar
Nama fb: Ifa Omar
No telefon: 017-5987245
Kawasan cod: Pulau Pangkor & Taiping
Kepakaran atau killer product: Set Kecantikan, Set Diabetis


Anak murid Dr Azizan Osman ni antara downline saya yang fokus dan bersemangat selalu untuk memajukan diri. Dari segi percaya, insyaAllah anda boleh percayakan beliau. Best kalau anda dapatkan konsultasi dari beliau. Jangan ragu-ragu untuk contact beliau oke. Oh ye beliau tidak terhad untuk menjual produk killer nya sahaja. Apa-apa produk Shaklee pun anda boleh bertanyakan beliau. Malah jika nak jadi bisneswoman macam beliau pun boleh. Shaklee sentiasa membuka peluang pada mereka yang ingin menceburkan diri dalam bidang perniagaan Shaklee ini. Group kami dapat membantu. InsyaAllah.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.