Sunday, July 12, 2015

PENCUCI MUKA SHAKLEE UNTUK KULIT KOMBINASI SEMURAH RM9.92*


Rutin paling penting dalam penjagaan muka adalah mencuci muka. Nak cari pencuci muka yang sesuai dengan jenis kulit kita bukan senang ye dak. Nak kena kenalpasti jenis kulit kita dan masalah kulit kita.Hari ni saya nak share pengalaman saya dengan pencuci muka Shaklee Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser yang semurah RM9.92 sebulan.

Jenis kulit saya adalah kombinasi iaitu di bahagian T zone iaitu di dahi, hidung dan dagu agak berminyak sementara di beberapa bahagian seperti di tepi hidung dan pipi sedikit kering. Jadi nak memilih pencuci muka yang sesuai agak susah. Kebanyakannya bila saya pakai kulit akan terasa tegang. Jadi kebiasaannya saya sangat jarang menghabiskan satu tiub pencuci muka. Saya rela tak mencuci muka dari tidak selesa dengan kesan selepas memakai pencuci muka yang tidak sesuai itu. Makanya bila rutin mencuci itu diingkari mulalah jerawat seronok naik di muka ni.

Setelah membaca beberapa review, hati tertarik untuk mencuba  produk Shaklee ni iaitu Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser. Oke jangan pelik ye, Shaklee bukan saja ada vitamin tapi juga ada rangkaian produk untuk kecantikan kulit juga rangkaian pencuci penjagaan rumah. Pada mulanya saya sendiri berasa mahalnya harga untuk satu tube pencuci muka. Tetapi setelah mendapat tahu ianya tahan hingga setahun saya pun nekad untuk mencuba(walaupun dalam hati betul ke sampai setahun ni)
pencuci muka kulit kombinasi

Pencuci muka ni saya beli pada Ogos 2014. Dan hari ni sudah 12 Julai 2015 dan ada sedikit lagi tinggal dan saya rasa memang sempat la hingga hujung bulan ni untuk saya repeat beli tiub kedua. Dan saya pun buat la calculation, berbaloi atau tidak. Harga runcit satu tiub pencuci muka Shaklee yang best ini adalah RM119. Bila dibahagi dengan 12bulan ia bersamaan dengan RM9.92. Yang bagi saya kosnya amatlah murah dan berbaloi. (pssttt harga ahli semestinya lebih murah)

Semasa mencuci ianya berbuih banyak. Jadi perlu tekan sikit je memang dah berbuih banyak. Buihnya lembut saja, memang bila meratakan di muka itu terasa kelembutannya. Sesuai sangat dengan namanya Gentle Deep. Dan selepas bilas kulit rasa segar, lembut, dan bersih.
Gentle Deep Foaming Cleanser diperbuat daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan terpilih tanpa kandungan bahan kimia berbahaya yang merengsa kulit
  • Rumpai laut menanggalkan kotoran, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit
  • Alga Hijau melembapkan kulit dan membersih hingga ke dalam liang-liang kulit
  • Strawberri begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen,Lembut dan menyegarkan
  • Tidak mengandungi bahan pewangi (yang mana ia boleh merengsa kulit mereka yang berkulit sensitif)
Dan saya kongsikan juga beberapa testimoni lain untuk anda:
testimoni nutriwhite


 testimoni nutriwhite shaklee

 testimoni nutriwhite cleanser


testimoni nutriwhite cleanser


testimoni nutriwhite

Apa tunggu lagi, jom cuba Nutriwhite Shaklee, baloi memang berbaloi. Hubungi saya untuk saya consult anda yang terbaik.



Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
 ➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...