Monday, March 2, 2015

^Penapis Buah Pinggang Bocor updated: Doktor menangguhkan Biopsi^

Assalamualaikum kawan-kawan


Bagi yang mengikuti cerita suami Tinie yang mengalami masalah Penapis Buah Pinggang Bocor mesti ada yang tertanya apakah perkembangannya. Seperti yang diceritakan pada post sebelum ni Penapis Buah Pinggang Suamiku Bocor , suami menangguhkan untuk proceed dengan ubat-ubatan steroid setelah mengkaji kesan buruk steroid. Jadi kami pulangkan ubat-ubatan, dan bersetuju untuk menjalani biopsi sambil meneruskan rawatan dengan VIVIX dan OMEGA. Dan Alhamdulillah selepas 3botol bacaan protein dalan urin adalah negatif.


3 minggu lepas Tinie menemani suami menjalani rutin menemui Doktor pakar di Hospital Selayang. Ikutkan untuk dapatkan tarikh untuk biopsi. Oh ye kami setuju untuk prosedur ini setelah membuat sedikit kajian dan bertanyakan beberapa orang yang lebih arif. Tinie ambik cuti satu hari untuk pergi menemani suami, selepas hantar anak ke sekolah kami bergerak ke Hospital Selayang.

Pesakit Nephrotic Syndrom sembuh


MasyaAllah ramai betul orang di hospital besar tu. Ni pertama kali Tinie jejakkkan kaki ke sana. Nak dapatkan parking punyalah susah walaupun tempat parkingnya dah banyak.



Alhamdulillah sistem mereka sangat mudah walaupun ramai pesakit nak dapatkan rawatan tetapi disebabkan sistem blok waktu temujanji tu. Tempoh menunggu pun tak lama. Syaratnya kita jangan datang awal sangat, ikut saja waktu temujanji yang diberikan. Tahniah Hospital Selayang.

Selepas mendaftar dan menunggu dengan tempoh tak lama, kami pun berjumpa doktor. Doktor pun review result darah, air kencing semua. Bertanyakan 3-4 soalan. Akhirnya kata doktor, kita tangguhkan dulu memandangkan tengok result oke. Kita tunggu lagi 3bulan tengok macam mana.
Alhamdulillah. Tinggal lagi appointment di Hospital Selayang ni je. Di Hospital Sg Buloh memang dah takde appointment dah bila Doktor monitor result oke tempohari.

Lega rasa hati, macam mana pun, saya tetap teruskan pengambilan Vivix untuk suami setiap hari. Selain untuk masalah sakitnya itu, Vivix juga bagus untuk kesihatan menyeluruh termasuk untuk Jantung dan Kolesterol.

Bagi yang ingin mencuba Vivix, masih berkira-kira sama ada berbaloi atau tidak membeli sebotol kecik itu dengan harganya yang RM475 itu.(nak murah boleh tanya Tinie ok?). Saya tidak memaksa anda untuk meneruskan niat itu. Istikharah lah mohon petunjuk Dia, apakah yang terbaik untuk anda. Ikhtiarlah untuk apa jua masalah anda. Kerana saya percaya, setiap penyakit itu Allah tak datangkan tanpa penawarnya. Carilah.



Dan jika anda ingin membeli, pastikan beli dengan mereka yang boleh guide anda cara makan yang sebenar dan terbaik. Ini kerana saya terima juga soalan dari mereka yang dah membeli dengan orang lain tetapi tidak di guide cara makan. Saya mohon maaf kerana konsultasi saya eksklusif hanya untuk mereka yang membeli dengan saya sahaja. Semoga Allah permudahkan usaha kita. InsyaAllah.

Nak beli terus?? Boleh Klik ni..
pssttt BELI 2 BOTOL VIVIX dapat PERCUMA KEAHLIAN, dapat CASH BACK & PERCUMA PENGHANTARAN!


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=3ab424785a566433afcb3c00c56209d0
Terkini: Ikuti Video Testimoni suami saya di sini



Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...