Thursday, August 24, 2017

Rawat Masalah Mata Silau Dan Rabun

Saya selalu dapat panggilan daripada customer yang mengalami masalah silau pada waktu malam dan rabun. Mereka menghubungi saya setelah melihat video yang saya kongsikan di bawah ini. Ramai yang nak ikhtiar untuk mengurangkan masalah silau mata dan rabun. Memandu pada waktu malam memang menjadi satu masalah bagi mereka yang menghadapi masalah silau, jadi mari kita lihat apa vitamin yang dapat membantu.



Saya kongsikan video ringkas ini:



 Info Carotomax Suplemen Untuk Mata




Testimoni Rabun Silau & Rabun Dengan Carotomax






Dapatkan Vitamin Mata sekarang.

Anda boleh klik di sini untuk pembelian 


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=3d47cfcbeb05718274c74e0bf12768b1


ATAU 
https://mohkitasihat.blogspot.my/p/daftar-ahli-di-sini.html


 HUBUNGI
 Pengedar Sah Shaklee Tanjung Malim Perak : 
Tinie Badri (Shaklee ID 927505)

012-2812952.  (whatsapp /sms)

hartini.badri@gmail.com (e-mail)

COD Shaklee: Petronas Tg Malim
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK
Anda nak buat BISNES SHAKLEE? Sila hubungi saya. 

GROUP KAMI MEMANG SANGAT BEST!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...