Sunday, September 11, 2016

Suplemen BAHAYA! Berhati-hati Memilih Suplemen Anda

Suplemen bahaya! Berhati-hati memilih suplemen anda. Saya sangat selektif sangat cerewet kalau bab membeli suplemen. Anda bagaimana? 

Saya sendiri, Jarang la terpengaruh dengan iklan walaupun guna retis sebagai duta. Memang rutin akan dok belek la botol atau dok google cari info. 

Saya harap korang pun macam tu. Sekarang ni banyak sangat lambakan suplemen nak cantik nak kurus nak mantap. Jangan perjudikan nyawa k. Sayangi diri, sayangi buah pinggang. Tolong la semak sebelum beli.

Sekarang ni trend repacking jual balik. Claim kata produk dari sekian-sekian. Ada KKM. Jangan bulat-bulat percaya. Mintak no KKM apa. Contoh
suplemen Lecithin ni no pendaftaran KKM nya : MAL 12015012NC. Jadi nanti cuma taip no saja tanpa MAL tu.

Semak di laman web ini
http://quest3.bpfk.gov.my/QUEST3_SEARCH/index.jsp?mod=search_product

Kenapa saya percaya dengan brand Shaklee yang saya ambil sekarang. Sebab saya memang dah study dan dah semak. Memang trusted bukan produk baru sebulan dua setahun dua di pasaran. 

Syarikat diasaskan sejak tahun 1956. Setakat ini tak pernah ada kes pun. Produk mempunyai clinical test, ada landmark study lagi. Dan atlet sukan ternama, malah astronout pun antara mereka yang amalkan Shaklee. Alhamdulillah saya percaya saya dah pilih yang terbaik. 

Sebab tu saya selalu berkongsi hanya yang terbaik dengan korang. 😍

Ingat suplemen, ingat Shaklee! Ingat Tinie Badri

Hubungi

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG MALIM
PENGEDAR SAH SHAKLEE BEHRANG 2020
PENGEDAR SAH SHAKLEE SLIM RIVER
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJUNG
PENGEDAR SAH SHAKLEE LUMUT
PENGEDAR SAH SHAKLEE LEKIR
PENGEDAR SAH SHAKLEE SITIAWAN
PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE AYER TAWAR
PENGEDAR SAH SHAKLEE KAYAN
PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK INTAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...