Tuesday, August 9, 2016

COACHING SESSION UNTUK PENGEDAR SHAKLEE MANJUNG (SHAKLEE GREAT WARRIOR)

Assalamualaikum
Hujung minggu hari tu korang buat apa. Saya ambil masa sedikit di hujung minggu hari tu untuk coaching dua orang anak bisnes saya yang mana kedua-duanya adalah PENGEDAR SHAKLEE MANJUNG. 
Penting kan sesi coaching untuk bantu anak-anak bisnes kita turut berjaya. Selalunya kami coaching online, sekarang sesi offline, bersua muka hmmm baru syok kan. Mak saya ada di dalam kereta hantar saya berjumpa mereka berdua ni. Mak saya terkejut dengar derang berdua panggil saya "MAMI". "Kenapa depa panggil kamu mami?" Hahaha hairan mak. 
"Memang la mak anak-anak bisnes Kak Ngah semua panggil mami. Hormat kita macam hormat mak. Kita pun jaga diorang macam anak-anak betui. Nasihat, ajar. Lepas tu sampai bila diorang dah berjaya asyik closed sale, dah pandai tulis blog, kita pulak rasa happy macam kita tengok anak kecik kita dah pandai bertatih berjalan" hihihik. Tu lah hakikatnya suasana dalam group kami. 

Menariknya bisnes kami ni walaupun cover kawasan yang sama tapi kami masih dapat berkongsi ilmu antara satu sama lain. Dan kami percaya konsep rezeki. Semua orang ada peluang yang sama. Siapa usaha lebih dia akan dapat lebih. 

Penjual shaklee sitiawan
Oke saya perkenalkan 
Puan Rozila Ramli bertudung kelabu yang mana beliau sangat aktif sebagai Pengedar/Penjual Shaklee Ayer Tawar, Sitiawan, Manjung dan Lumut. Tokey coolblog dalam Aeon Manjung tau. Kalau nak COD SHAKLEE DI AEON MANJUNG PUN BOLEH. Anda boleh hubungi Pn Rozila di talian +60 12 620 3284
Dan fb beliau di sini

Puan Nor Hawana Mohd Tahir bertudung hitam. Beliau sangat aktif sebagai Pengedar Shaklee Lekir, Kayan, Sitiawan dan Manjung. Anda boleh hubungi Pn Wana di talian 010-2114231 dan fb beliau di sini https://m.facebook.com/norhawana.tahir


shaklee Sitiawan
Mereka telah mendaftar ahli di bawah group saya Shaklee Great Warrior, jadi sebagai menjalankan kewajipan saya sebagai seorang Leader maka saya adakan kelas ini untuk berkongsi pelbagai ilmu. Walaupun pada mulanya merek daftar hanya untuk makan sendiri tapi lama-lama mereka terbuka hati sendiri untuk berkongsi kebaikan produk sepertimana shaklee effect yang mereka alami.
Pengedar shaklee sitiawan


Pengedar shaklee lumut


Oke bercerita tentang pengisian sesi coaching tempohari. Selain pengisian motivasi, saya juga ajar mereka cara untuk tetapkan target dan cara nak capai target, sempat share juga ilmu tentang produk dan Dari segi teknikal saya juga guide mereka ilmu blog menggunakan handphone. Iya betul hanya dengan handphone kita boleh jana pendapatan yang lumayan. Berdepan ni senang sikit nak share ilmu kan. Hands on kata orang kan.

InsyaAllah nanti akan ada sesi coaching lagi yang lebih well plan sebab yang ni adhoc pun jadi ramai yang tak dapat nak commit. Takpe upline saya cakap "proceed je mana yang ada dulu"



Kalau rasa nak join famili besar kami, sangatlah dialu-alukan. Jangan malu segan untuk hubungi saya oke. 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...