Friday, August 4, 2023

^Testimoni Vivix: Nephrotic Syndrome^

Umum mengetahui Vivix sangat sinonim dengan penghidap diabetis, tetapi Vivix juga terbaik untuk banyak penyakit kritikal lain seperti darah tinggi, strok, jantung dan juga penyakit berkaitan dengan buah pinggang seperti Nephrotic Syndrome.  Jika ada yang masih ingat, sebelum ini saya kongsikan kisah suami saya penghidap Nephrotic Syndrome ini atau dikenali juga Penyakit Penapis Buah Pinggang Bocor.


Bertitik tolak dari perkongsian saya itu saya terima beberapa pertanyaan dari pesakit ini sendiri dan juga dari isteri pesakit. Apa yang menarik nak saya kongsikan di sini, penyakit ini memang jarang sangat kita tahu tetapi ramai sebenarnya yang menghidapinya. Salah seorang pesakit yang menghubungi saya(customer sahabat saya yang ingin tahu pengalaman suami saya menggunakan vivix) memberitahu penyakitnya sehingga tahap dia terlantar di hospital. Bengkak bukan saja dikaki tetapi sehingga ke peha dan perut.Tak boleh nak gerak. Itu luahannya. Alhamdulillah beliau bersetuju untuk ambik Vivix. Dan saya dengar cerita dari sahabat saya, customernya ini dah ada perubahan positif. Saya tumpang gembira.



Dan cerita seterusnya testimoni kedua pesakit Nephrotic Syndrome ini. Kisahnya adik ini merupakan downline saya sendiri. Suaminya penghidap penyakit ini telah dua tahun bergantung dengan ubat. Namun tiada langsung perubahan. Beliau menghubungi saya setelah terbaca testimoni suami saya yang saya kongsikan. Syukur pada Allah, terima kasih pada Mr Google yang menemukan beliau dengan cerita suami saya.

Suaminya hampir give up, sedih mengenangkan nasib isteri dan anak-anak jika ditakdirkan jadi apa-apa pada dirinya. Saya masa dapat mesej darinya rasa sedih sangat bila tahu keadaaannya macam tu. Saya berkongsi cerita dengannya. Dan dia bersetuju untuk mengambil Vivix dan Omega untuk suaminya. Dan minggu lepas, iaitu lebih sebulan setelah suaminya menggunakan Vivix beliau menghubungi saya untuk ulang pembelian. Apa yang menarik beliau memberitahu suaminya menunjukkan PERUBAHAN YANG SANGAT POSITIF SEHINGGAKAN DOKTOR PUN TERKEJUT DENGAN PERUBAHANNYA ITU. Alhamdulillah. ALLAHUAKBAR.

Penapis buah pinggang bocor
Anda gembira membacanya? Saya pun begitu. Saya percaya setiap penyakit yang ada di dunia ini, ada penawarnya kecuali MATI. Tinggal lagi sama ada kita nak berikhtiar atau tidak mencarinya.

Oh ya, bulan ini promosi VIVIX BELI 6 PERCUMA 1. Jika anda nak beli 1 pun boleh. Boleh klik link ini atau hubungi saya untuk konsultasi PERCUMA. Saya gembira untuk membantu anda.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f4655a2b707853f1b118e0dadc52f9ba




Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
➲ COD Area: Puncak Alam
Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...