Monday, July 6, 2015

VIVIX TONIK AJAIB SEKADAR MITOS ??

Kita selalu sangat dengar dari pengedar Shaklee ni yang memanggil Vivix dengan nama tonik ajaib. Apa yang ajaibnya atau adakah ia sekadar mitos belaka. Cerita yang direka tetapi tiada kebenarannya. Andai benar ianya ajaib kat manakah yang dikatakan ajaib itu? Ini yang akan kita cerita hari ni.


Apa itu VIVIX?
Sebelum kita buat keputusan samada benar ia tonik ajaib atau tidak mari kita lihat apakah itu VIVIX.
Vivix merupakan tonik kesihatan eksklusif yang mengandungi resveratrol tulen dan ekstrak polifenol yang mempunyai manfaat yang banyak. Campuran polifenol ini  telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel, termasuk membantu melindungi dan membaikki kerosakan DNA, mempengaruhi pengawalatur genetik untuk jangka hayat sel, membantu penghasilan tenaga dari mitokondria dan melambatkan pembentukan protein AGE.
Polifenol merupakan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi antioksida dan kebaikkan anti-penuaan.

Salah satu bahan utama (resveratrol) dalam Vivix dirujuk di lebih 2,000 penerbitan penyelidikan, termasuk pelbagai kajian yang dijalankan oleh Harvard Universiti, Institut Kebangsaan Penuaan, dan Institut Sains Kesihatan Alam Sekitar. Vivix memberi 100 mg resveratrol
untuk satu hidangan (Satu sudu teh). Ekstrak resveratrol mempunyai resveratrol
kandungan semulajadi sebanyak 98%. Maka ia adalah pasti antipenuaan tambahan yang terbaik di dunia

Bagaimana Shaklee mencipta Vivix?

Penyelidikan mereka menemui sesuatu yang menakjubkan iaitu anggur super, Vitis rotundifolia yang merupakan SATU-SATUNYA anggur yang terdapat dalam alam semula jadi dengan kromosom tambahan. 

 Ia berasal dari tenggara Amerika Syarikat. Anggur Muscadine biasanya dari ungu gelap kepada hitam dalam warna apabila masak. Mereka mengandungi kepekatan tinggi Resveratrol polifenol dengan kesan-kesan kesihatan yang dilaporkan sangat berfaedah.
 
Oleh itu, para saintis percaya, ia banyak meningkatkan profil polifenol dan manfaat kesihatan.

Saintis Shaklee mewujudkan proses pengekstrakan yang mengakibatkan ekstrak anggur super itu tinggi dalam asid ellagic, yang bertanggungjawab bagi banyaktindakan antipenuaan sel anggur super  dalam resveratrol Vivix sebagai formulasi makanan tambahan. Maka jus Vivix ini bukanlah sepertimana jus-jus yang ada di pasaran. 

Dulu saya juga tertanya-tanya sejauh mana ajaibnya tonik dari Shaklee ini. Tetapi apabila telah melalui sendiri melalui suami yang telah sembuh Nephrotic -Syndrom setelah konsisten Vivix saya benar benar mengakuinya. Ia bukan mitos ia memang tonik ajaib yang telah membantu lebih ramai insan di luar sana.

KISAH-KISAH AJAIB MEREKA BERSAMA VIVIX
AJAIB: LUKA DIABETIS CEPAT SEMBUH
TESTIMONI VIVIX BUAH PINGGANG
AJAIB: PESAKIT BUAH PINGGANG BOCOR 2TAHUN BERGANTUNG UBAT HOSPITAL TIADA PERUBAHAN. DENGAN VIVIX SEMUANYA BERUBAH

testimoni Vivix Buah pinggang
AJAIB: PESAKIT NEPHROTIC SYNDROM SEMBUH DALAM TEMPOH 3BULAN



AJAIB:VIVIX MEMBANTU PESAKIT DARAH TINGGI KRONIK

testimoni vivix
AJAIB:KETULAN DARAH BEKU DI OTAK TELAH TIADA

AJAIB:VIVIX MEMBANTU MENURUNKAN BACAAN DIABETIS

TESTIMONI KANSER
AJAIB: VIVIX MEMBANTU PESAKIT KANSER

TESTIMONI VIVIX
AJAIB: VIVIX MEMBANTU PESAKIT MILD STROK


Dan yang terbaru cerita ajaib yang saya dengar semalam. Seorang ibu tua ini telah disahkan buah pinggangnya rosak tahap 5. Doktor telah suruh ahli keluarganya membawanya pulang ke rumah dengan alasan tiada lagi apa yang mampu dibuat. Hancur luluh hati anak mendengarnya. Tetapi tetap berikhtiar dengan memberi ibunya setiap hari Vivix. Dengan izin Allah, setelah 2minggu lebih ibunya menunjukkan perubahan positif. Dan alhamdulillah creatinin dan urea menurun dan doktor cakap tak perlu buat dialisis lagi kerana buah pinggang yang dulu mengecut telah menunjukkan perubahan yang positif. Syukur alhamdulillah.

 Setiap manusia diberi peluang untuk berikhtiar, bukan hanya berserah pada takdir. Ajaibnya tonik ini hanya apabila anda buat keputusan untuk beri diri anda peluang untuk berikhtiar dengan Vivix. Jika ada sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya, konsultasi adalah PERCUMA. Dan jika nak order Vivix untuk diri anda saya sangat sarankan anda ambil pada bulan ini kerana banyak tawaran istimewa diberikan pada Julai ini.

HARGA RUNCIT SEBOTOL VIVIX adalah RM475 tetapi bulan ini Shaklee ingin berikan sesuatu istimewa untuk anda. Hubungi saya untuk maklumat lanjut ok. Saya akan ceritakan bagaimana anda boleh dapat FREE MEMBERSHIP DENGAN PEMBELIAN VIVIX INI.

Selain menghubungi saya anda juga boleh buat pembelian online di sini.
https://shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f4655a2b707853f1b118e0dadc52f9ba

Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...