Thursday, July 2, 2015

^7 Sebab Kenapa Krim Herba Ini Patut Ada Di Rumah Anda^


Krim Serbaguna Yang Wanted!! Ye betul, hari ni saya nak kongsikan Krim HerbalBlend Serbaguna Yang Wanted. Kalau orang cari tips Hilangkan parut, Tips hilangkan ruam, Tips Hilangkan Retak Di Kaki biasanya akan jumpalah krim ni. Makanya hari ni saya kongsikan 7 sebab kenapa anda perlu beli sekurang-kurangnya dua untuk rumah anda. Ya dua sebab apa, satu letak kat rak dalam rumah, satu lagi letak dalam handbag.


Well, kan tadi kata serbaguna di mana jua berada. Percayalah sangat berguna.

1) Jika anak anda mengalami ruam, walaupun baby yang baru lahir maka krim ini memang wajib ada.
Caranya selalu bersihkan permukaan gatal dan sapu nipis krim ni. Sapu dengan kerap.

2) Krim herbalblend ni daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan yang bebas Paraben. Jadi sangat selamat untuk digunakan. Nak jadikan losyen pun boleh. Tak payah pakai dah jenama-jenama yang banyak bahan kimia tu oke.

3) Bila anak anda kena chicken pox krim ini sangat penting, sapu je berulang kali. InsyaAllah krim ni bukan saja sejuk yang melegakan malah parut pun berkurang. Dan kalau anak cirit birit sampai melecet punggungnya tu, sapulah krim ni. InsyaAllah cepat baik.

Rawat Melecet Cirit Birit
4) Anda bawa anak berjalan-jalan di taman, sekali kena gigit semut gatai. Anak meraung punya gatai dan pedih. Basuhkan kaki anak dengan air bersih. Ambik krim dalam beg tadi sapukan pada bahagian yang kena tu. kandungan Menthol yang tidak terlalu kuat sangat melegakan. InsyaAllah takde kesan gigitan.
5) Si ayah suruh si ibu pakaikan stokin. Si Ibu baru perasan tumit kaki tu pecah retak seribu. Baru nak pergi mengadap laptop taip apakah tips menghilangkan tumit pecah. Tak payahlah. Sapu je krim ni sehari dua tiga kali. InsyaAllah.

Testimoni herbal blend tumit
6) Kalau ada orang yang terlantar sakit, baring je kan nanti belakangnya gatal. Kulit mula luka kan. Krim ni sangat penting masa ni. Prepare la dua tiga tube. Dan bagi mereka yang nak ziarah orang sakit silalah bawak untuk disedekahkan. Modal murah je tapi sangat memberi makna.

Testimoni herbal blend
7) Bagi yang EcZema kulit kering je, krim ini untuk melembabkan kulit. Dah ramai ibu-ibu yang menjadikan Herbal Blend teman akrab anak mereka.


Oke saya kongsikan juga sedikit info mengenai kandungan Herbal Blend dan keistimewaannya. Dan anda buatlah keputusan sama ada krim ini patut ada di rumah anda atau tidak.


 Banyak sangat sebab untuk anda milikinya kan, mesti rasa mahal kan. Jangan risau ia hanya RM27.50. Sangat murah berbanding kegunaannya yang banyak kan.
Tawaran istimewa sehingga Oktober 2015, anda beli satu Herbal Blend pada harga ahli, Daftar ahli RM69 dan PERCUMA sebotol Multivitamin Vitalea With Iron Formula yang bernilai RM89. Sangat berbaloi. Yang ni sila hubungi saya untuk saya daftarkan ahli dan beri tawaran istimewa ini oke.

Tetapi bagi yang sangat tak sabar nak milikinya boleh order dengan klik ikon di bawah

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=e5424ca892fb503e2f87d4dcb2bb8570


Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952 ➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

6 comments:

  1. skang tengahbpantang 31 hari..mmg sapu krim ni je kat baby..tkde sapu bedak..krim ni pun wangi.
    best sgt ruam lampin mmg tkde baby selesa sgt.

    ReplyDelete
  2. skang tengahbpantang 31 hari..mmg sapu krim ni je kat baby..tkde sapu bedak..krim ni pun wangi.
    best sgt ruam lampin mmg tkde baby selesa sgt.

    ReplyDelete
  3. Memang wajib ada ni kat rumah...menyesal lah tak try sekarang..harga pun mampu milik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...