Wednesday, June 5, 2013

^ Meal Shakes Untuk Siapa?? ^

meal shake untuk siapa
Assalamualaikum

Ramai tertanya-tanya Meal Shakes ini untuk siapa? Kanak-kanak sahajakah, sebab selalu push untuk ba
gi pada kanak-kanak je. Tak! bukan hanya hanya kanak-kanak tapi untuk seisi keluarga. Dari kecik hingga orang dewasa malah warga emas. Mari baca:

*KANAK-KANAK yang kurang makan, kurang berat badan, sembelit jua untuk perkembangan fizikal dan kecergasan minda kanak-kanak.

* IBU HAMIL yang tak lalu makan vitamin dalam bentuk tablet. Dengan kehadiran 12 vitamin lengkap ianya amat sesuai untuk keperluan tubuh badan anda. Bancuh ke dalam minuman kesukaan anda.

* IBU MENYUSU memerlukan makanan yang tinggi protein, mengenyangkan dan penuh khasiat untuk kesihatan dan kesegaran tubuh anda juga untuk penghasilan susu yang berkualiti.

* WARGA EMAS, Bagi warga emas yang tidak selera makan,sembelit, perlukan meal shakes makanan yang ringkas, tinggi protein dan serat serta berkhasiat.

*KECANTIKAN KULIT. Protein berfungsi mmbina sel baru dan menggantikan sel lama atau rosak. Kulit cantik bermula dengan sel yang sihat. Mealshakes juga mengandun
gi B-complex, iron dan copper untuk mmbina sel darah sekaligus meningkatkan warna kulit.


* SARAPAN yang ringkas tetapi mengenyangkan dan melengkapi keperluan nutrisi harian anda.

*ECZEMA DAN ASMA. Penghidap eczema selalunya mengalami masalah pertumbuhan sel sel abnormal. Mealshake mampu mengurangkan masalah Eczima dengan membantu membaik pulih sel-sel yang rosak di dalam badan agar sihat dan sempurna

*SEMBELIT. Setiap 1 hidangan meal shakes mengandungi 13gm serat. Ianya akan membantu pelawasan dan proses detoks berjalan dengan lancar

PROMO TERBAIK, BELI 6 PERCUMA 1, BELI 1 HARGA ISTIMEWA UNTUK ANDA. CEPAT HUBUNGI SAYA. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...