Thursday, November 12, 2015

VIVIX UBAT NEPHROTIC SYNDROM? PERLUKAH BERGANTUNG KEPADANYA SELAMA-LAMANYA?

 Assalamualaikum
Sejak saya berkongsi cerita mengenai suami yang mengalami Nephrotic Syndrom (Penapis Buah Pinggang Bocor) ramai yang pm bertanyakan banyak soalan. Dan ramai juga yang mengambil Vivix sebagai ikhtiar mereka dah berjaya sembuh. Dan yang masih berikhtiar pun ramai.


Berikut adalah beberapa soalan yang biasa saya terima bagi mereka yang berminat untuk berikhtiar dengan Vivix.


1)Betulkah Vivix penawar ubat bagi Nephrotic Syndrom?
Untuk betul-betul menyatakan ia adalah penawar bukanlah kuasa saya. Saya hanya berkongsi cerita tentang apa ikhtiar yang suami saya dah buat bila dia disahkan mengalami penyakit tu. Penyakit ini boleh membawa kepada banyak masalah lain seperti darah tinggi, kolesterol tinggi. Suami saya dapat pakej semua ni dengan penyakit Nephrotic Syndrom ni. Jadi Vivix adalah pilihan tepat bagi kami. Vivix membaiki sehingga ke tahap sel. InsyaAllah Vivix dapat membantu. Pada saya yang penting kita ikhtiar, kalau kita rasa Vivix tu mahal sehingga RM475 sebotol, kita fikir balik berapa harga buah pinggang yang kita perlu bayar jika rosak. Nak dapat penderma buah pinggang bukannya mudah. Fikir pulak kalau sehingga perlu dialisis, mampu tak kita mengharungi detik-detik sukar dan memenatkan tu. Namun begitu perlu saya tegaskan lagi sekali, ini ikhtiar dan kita berusaha berdoa. Dia juga Maha Menyembuhkan.


2)Kalau saya ambil Vivix ni, berapa lama ia nampak kesan?
 Oke soalan ni subjektif, kesan pada setiap individu tak sama. Berdasarkan pengalaman suami, setelah sebulan bacaan protein dalam urin turun. Selepas 3botol iaitu lebih kurang 3bulan bacaan jadi negatif. Ada juga customer saya yang ambil 2botol dah negatif. Apa yang saya boleh nasihatkan sabar, jaga diet, jaga pengambilan air 1-2 liter sehari dah mencukupi atau ikut saranan doktor anda. Konsisten ubat yang doktor beri dan konsisten Vivix, jangan culas. Kontrol juga pengambilan protein anda k.

3)Jika bacaan protein saya dah turun, apakah saya perlu bergantung selama-lamanya dengan Vivix?
Terpulang. Sebulan selepas result cantik yang diperolehi suami saya masih teruskan Vivix, suplemen ini kan memang baik untuk dalaman kita, bagus untuk jantung dan juga untuk bertenaga jadi tak salah pun untuk terus ambil. Tetapi kami dah buat eksperimen, suami saya tak berapa konsisten dan jarang sekalilah minum Vivix. Setelah 3bulan ada follow up doktor, alhamdulillah ujian air kencing menunjukkan bacaan masih lagi cantik. Kesimpulannya tak perlu pun bergantung buat selama-lamanya tapi kalau nak teruskan itu lebih baik. Yer la memandangkan kos yang boleh tahan ni, mungkin ramai yang bertanya-tanya soalan ni.

4)Selepas prosedur Biopsy, adakah saya masih boleh mengambil Vivix?
buah pinggang bocor

Ye boleh sangat kerana biopsy hanya sekadar prosedur untuk mengambil sampel buah pinggang untuk melihat tahap kerosakan buah pinggang anda. Ambil Vivix selepas pembedahan memang sangat disarankan. Jadi Vivix boleh diambil samada sebelum prosedur atau sebaik sahaja selepas prosedur.

 Oke, saya rasa dah panjang lebar ni, semoga ianya dapat membantu anda. Dan saya ingin maklumkan NOVEMBER 2015 BULAN PROMOSI VIVIX TWIN PACK. Harga sangat-sangat berbaloi, boleh pm saya untuk maklumat lanjut.


Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.