Wednesday, November 18, 2015

MERAWAT STROKE SEHINGGA SEMBUH DAN BERJALAN SENDIRI

Apa?? Strok Sembuh dengan Shaklee?? Akhir-akhir ni saya terima banyak berita tentang Strok. Serangan strok akibat darah tinggi, ada yang kena akibat blocking dan adakalanya kerana kolesterol yang tinggi. Hari ni saya nak cerita bagaimana mengubati Strok dengan Vivix Shaklee. Ye saya tahu selain daripada berurut, berbekam, akupunktur dan makan ubat-ubat hospital mesti ada juga yang nak mencuba alternatif lain kan. Saya nak ceritakan pengalaman customer yang sembuh strok dengan mengamalkan Vivix Shaklee.

Pada satu hari saya ada kongsikan testimoni kawan saya yang customernya sembuh Strok dengan Shaklee. Setelah saya share testimoni tersebut, saya dapat mesej dari seorang senior saya di sekolah menengah dulu.
strok Vivix shaklee


Akak ni cerita tentang Pakciknya yang kena serangan stroke yang berpunca dari penyakit darah tinggi nya. Akak ni kesiankan Tok dan Maknya yang setiap hari kena angkat Pakciknya yang tak mampu nak berjalan. Oleh kerana itu Akak ni nak berikhtiar dengan Vivix.



Vivix stroke

kandungan Vivix shaklee

 Lebih kurang dua minggu setelah pengambilan Vivix secara konsisten setiap hari, Akak mesej saya memberitahu Pakciknya dah boleh jalan. Alhamdulillah. Allahuakbar sesungguhnya Allah Maha Penyembuh. Kita hanya berusaha berikhtiar dan berdoa. Bertawakal pada Dia mengharapkan kesembuhan dariNya.
Dan untuk orang stroke selain fisio dan suplemen, SEMANGAT dan GALAKAN dari ahli keluarga sangatlah penting. Yakinkan pada mereka yang mereka boleh sembuh, insyaAllah takde yang mustahil dengan izinNya.

rawatan sembuhkan stroke

Semoga perkongsian ini dapat membantu anda di luar sana. Saya sedia membantu anda. Setiap PEMBELIAN DENGAN SAYA, saya akan guide dengan cara makan yang terbaik. InsyaAllah.
Oh ye untuk bulan ini ada promosi VIVIX. Beli 2botol ada potongan 5% dari HARGA AHLI.
Ye terus dapat harga ahli dengan pembelian 2botol sebab anda dah dapat FREE MEMBERSHIP. JUGA FREE POSTAGE. Walaupun anda di Sabah atau Sarawak.
INGAT KONSULTASI ISTIMEWA HANYA UNTUK PELANGGAN YANG MEMBELI DENGAN SAYA SAHAJA.

Jika sebotol harga runcit adalah RM475. Twinpack VIVIX hanyalah RM765. Anda boleh hubungi saya untuk menikmati promosi NOVEMBER 2015 ini.
Jangan terlepas peluang keemasan ini.

Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
➲ Pengedar Shaklee kawasan Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

1 comment:

  1. alhamdulillah.. asbab vivix, pesakit strok boleh nikmati balik kehidupan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.