Tuesday, August 22, 2017

Masalah Muka Berjerawat, Berminyak dan Berparut Buat Diri Tertekan



Masalah kulit muka yang teruk seperti muka berjerawat, berminyak dan berparut seringkali membuat kita rasa rendah diri dan hilang keyakinan diri. Ikuti kisah wanita muda ini yang pernah tertekan dan putus asa untuk merawat kulit mukanya.





Assalammualaikum. Nama Saya Farah Wahida. Berumur 23 tahun. Saya berasal dari Maran, Terengganu. Tapi menetap di Kemaman, Terengganu.
.

Masalah saya sebelum dipertemukan dengan Shaklee adalah masalah muka berjerawat, berminyak dan berparut yang sangat teruk. Saya ada masalah ini sejak darjah 6. Saya banyak pakai produk untuk rawat kulit muka saya, tapi semua tak menjadi dan ia makin teruk. Sehingga saya rasa sangat tertekan dan tak mahu merawat lagi.
.

Saya dipertemukan dengan Shaklee oleh upline saya pada Disember 2016 ketika saya berumur 21 tahun. Dimana beliau beri cadangan kepada saya untuk menggunakan produk ini iaitu GLA Complex, ESP , Vitamin C dan Nutriwhite untuk menstabilkan hormon dan membaiki sel kulit muka saya.
.



Alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T dalam masa 4 bulan saya dapat perubahan yang ketara.
.

Kulit tak berminyak, jerawat tak naik dah. Parut dah berkurang. Syukur sangat. Kesan yang sangat-sangat saya tak jangka.
.

Terima kasih saya ucapkan kepada upline saya dan Team shaklee yang banyak membantu saya. Shaklee Produk No.1 dalam hidup saya.

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 36: FARAH WAHIDA


Dapatkan Set Kecantikan Kulit Untuk Masalah Muka Berjerawat, Berminyak dan Berparut
Harga Runcit : RM256.25

Anda boleh klik di sini untuk pembelian 




https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=3d47cfcbeb05718274c74e0bf12768b1


ATAU 
https://mohkitasihat.blogspot.my/p/daftar-ahli-di-sini.html


 HUBUNGI
 Pengedar Sah Shaklee Tanjung Malim Perak : 
Tinie Badri (Shaklee ID 927505)

012-2812952.  (whatsapp /sms)

hartini.badri@gmail.com (e-mail)

COD Shaklee: Petronas Tg Malim
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK
Anda nak buat BISNES SHAKLEE? Sila hubungi saya. 

GROUP KAMI MEMANG SANGAT BEST!!
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...